امام جمعه اشکذر؛

استکبار ستیزی از اصول اساسی نظام اسلامی است

امام جمعه اشکذر گفت: استکبار ستیزی از اصول اساسی نظام اسلامی است و در همین راستا آمریکا راشیطان بزرگ می‌داند.
کد خبر: ۶۷۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 03 November 2018

حجت الاسلام طالبیان امام جمعه اشکذر با اشاره به برگزاری تجمع برزگ و باشکوه اربعین حسینی در کربلای معلی گفت: امسال هم همچون سال‌های گذشته شیعیان زیادی از کشور‌های مختلف از جمله ایران اسلامی در مراسم پیاده روی اربعین شرکت کردند تا بار دیگر وحدت و همبستگی خود را به دشمنان اسلام نشان دهند.

حجت الاسلام طالبیان به رحلت حضرت محمد (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) در دهه سوم ماه صفر اشاره و به تبیین سیره عملی زندگانی آن بزرگوران پرداخت و از عموم مردم درخواست کرد تا سیره ائمه را در زندگی خود به کار گیرند و آن بزرگواران را الگویی برای خود قرار دهند.

امام جمعه اشکذر به روز وقف اشاره و اظهار داشت: وقف از سنت‌های حسنه و از باقی الصالحات است که مورد تاکید زیادی قرار گرفته و همه از مردم تا متولیان وقف باید تلاش کنند تا این سنت حسنه را در جامعه احیا و نسبت به حفظ آن اهتمام ورزند.

وی به راهپیمایی روز ۱۳ آبان اشاره و خاطر نشان کرد: سه اتفاق مهم آن زمان اول تبعید حضرت امام خمینی، شهادت جمعی از دانش آموزان به دست دژخیمان رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی توسط جمعی از دانشجویان بود که نکته مشترک این سه واقعه مهم مبارزه همه با استکبار بود.

حجت الاسلام طالبیان گفت: استکبار ستیزی از اصول اساسی نظام اسلامی است و در همین راستا آمریکا راشیطان بزرگ و کسانی که در راستای منافع آن‌ها حرکت می‌کنند را دشمن این نظام می‌داند و اگر ملتی دشمنی ورزد با ظلم و ستم قطعا همان طور که در قرآن کریم اشاره شده پیروز خواهد شد.

امام جمعه اشکذر ابراز امیدواری کرد: اقشار مختلف مردم اعم از دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، اساتید و... با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد و جواب یاوه گویی دشمنان نظام اسلامی ایران را با حضور خود در خواهند داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار