درک زیبایی‌های هستی برای کودکان و نوجوانان در موزه کودک ارومیه

ـ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی تصریح کرد: هدف از ایجاد موزه کودک، یادگیری و درک زیبایی‌های هستی به‌صورت ملموس برای کودکان و نوجوانان است.
کد خبر: ۷۴۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ 05 May 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، جواد زاهدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی، صبح امروز، ۱۵ اردیبهشت ماه، در مراسم افتتاح موزه کودک ارومیه، اظهار کرد: هدف از ایجاد موزه کودک، یادگیری و درک زیبایی‌های هستی به‌صورت ملموس برای کودکان و نوجوانان است. 
وی با اشاره به اینکه مقدمات ایجاد موزه کودک در استان در سال ۹۵ کلید خورد، افزود: در طول یک سال رایزنی‌ها و پیشنهادات مختلفی در رابطه با موزه کودک شروع شد و امروز نیز شاهد افتتاح این موزه هستیم.
زاهدی با اشاره به اینکه استان، ظرفیت‌های خوبی در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی دارد، خاطرنشان کرد: جای انجمن تخصصی علمی نیز در استان خالی بود و با همت مسئولین و حمایت شورای شهر، مقدمات ایجاد مرکز تخصصی علوم و نجوم در کنار موزه کودک فراهم شده و در روزهای آینده علمیات اجرایی آن نیز آغاز خواهد شد. 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی تصریح کرد: تقویت کنجکاوی و پرسشگری در کودکان نیز از دیگر اهداف ایجاد این موزه است.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار