سردار عابدین خرم در جلسه شورای شهر تبریز:

هفته دفاع مقدس هفته اقتدار نظام است/جعل یا سانسور بخشی از تاریخ انقلابی تبریز یک آفت بزرگ است

به گزارش تابناک تبریز، سردار عابدین خرم با بیان اینکه هفته دفاع مقدس هفته اقتدار نظام است، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس ما توانستیم جلوی تمام قلدران جهان بایستیم.
کد خبر: ۷۸۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ 29 September 2019

به گزارش تابناک تبریز، سردار عابدین خرم با بیان اینکه هفته دفاع مقدس هفته اقتدار نظام است، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس ما توانستیم جلوی تمام قلدران جهان بایستیم.

او گفت: آنچه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری اعلام شده است در واقع دستاوردهای دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه عاشورای استان در ادامه با بیان تک تک مواد بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: اوج اخلاق مداری، معنویت، ایستادگی در برابر قلدران، مشارکت اجتماعی، ارتقا بینش سیاسی، دین باوری در دوران دفاع مقدس ایجاد شد.

سردار خرم در بخش دیگری از سخنانش به بررسی وضعیت شهر تبریز پرداخته و افزود: تبریز از گذشته تا به حال شهری از جنس فرهنگ و ادب بوده و هست.

فرمانده سپاه عاشورای استان گفت: باید این داشته فرهنگی را توسط هنرمندانی که به تاریخ، انقلاب اسلامی و فرهنگ اسلامی باور دارند در جامعه نمود پیدا کند. حاج بهزاد پروین قدس یکی از هنرمندانی است که می تواند در این موضوع کمک کند.

سردار خرم افزود: این اقدام می تواند به احیای هویت بخشی محلات تبریز، افزایش دلبستگی به تاریخ انقلابی تبریز منجر شود.

او در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در شهر آسیب هایی نیز وجود دارد گفت: جعل یا سانسور بخشی از تاریخ انقلابی تبریز یک آفت بزرگ است.

فرمانده سپاه عاشورای استان افزود: تاریخ شهر تبریز یک میراث گرانبهاست که باید از آن محافظت کنیم.

سرداران خرم با انتقاد از توزیع ناعادلانه امکانات شهری گفت: با برنامه ریزی می توان مشکل محلات مختلف را حل کرد.

او با بیان اینکه سپاه از طریق قرارگاه خاتم همراه شهرداری ها برای توسعه شهرهاست گفت: در شهر تبریز دو دستگاه تی بی ام در حال کار است که در کشور کم نظیر است.

فرمانده سپاه عاشورای استان در پایان تاکید کرد: تفاوت قرارگاه با دیگر پیمانکاران روحیه کار جهادی موجود در قرارگاه خاتم است. این روحیه اگر در تمام مسئولین باشد بسیاری از مشکلات قابل حل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار