مدیریت جهادی، رمز عبور از مشکلات و سختی‌های موجود است/ اجرای فرهنگ مدیریت جهادی؛ عامل موفقیت در تحقق گام دوم انقلاب

جانشین رئیس سازمان بسیج گفت: باید مشکلات را با مدیریت جهادی، نیت خدمت به خداوند و با سعه صدر حل کرد.
کد خبر: ۸۱۰۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷ 31 December 2019

111

به گزارش تابناک سمنان: سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج و دبیر انجمن مدیریت جهادی کشور  درباره نقش مدیریت جهادی در عرصه اقتصادی و سایر زمینه‌ها گفت: یکی از مشکلات اساسی ما در ۴۰ سال گذشته، وجود موانع متعدد و دشمنی بدخواهان بوده است.

او ادامه داد: هنگامی این دو مسئله قابل حل است که ما با تفکر و مدیریت جهادی با آن‌ها روبرو شده و با هم افزا و هماهنگ کردن منابع و ظرفیت‌های داخلی بدون ترس از شکست؛ با خطرات و سختی‌ها روبرو شده و موانع موجود را برطرف کنیم.

دبیر انجمن مدیریت جهادی کشور با بیان اینکه راه حل مشکلات موجود تفکر جهادی، نیت خدمت به خداوند و سعه صدر است، تصریح کرد: ما می‌توانیم با نیت خدمت الهی، ایثار و تحمل سختی‌ها موانع را برداشته و مشکلات را حل و فصل کنیم. ما باید تلاش کنیم تا این دیدگاه در پروژه‌های بزرگی که در راستای تعالی کشور انجام می‌شود،   جریان پیداکند.   

او افزود: در واقع برای به ثمر رساندن و به نتیجه رسیدن پروژه‌های بزرگ آینده در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، صنعتی، کشاورزی، علمی و سایر زمینه‌ها پیشرفت کرده و در مقابل بدخواهان و دشمنان نظام ایستادگی کنیم، هیچ راهی به غیر از مدیریت جهادی و تفکر انقلابی نداریم.

سپهر با بیان این نکته که باید فرهنگ مدیریت جهادی در کشور جریان پیداکند، اظهار کرد: مدیران ما باید براساس این تدبیر و فرهنگ نیرو‌های جوان را تربیت کنند، قطعا کشورمان آینده خوبی خواهد داشت و در اجرای تدابیر مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب موفق خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار