خلبانان روسی وارد دمشق شدند

رسانه های سعودی و صهیونیستی با نگرانی ادعا کردند که یک گروه از خلبانان روسی برای جنگیدن در کنار ارتش سوریه وارد دمشق شدند.
کد خبر: ۸۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰ 02 September 2015
رسانه های سعودی و صهیونیستی با نگرانی ادعا کردند که یک گروه از خلبانان روسی برای جنگیدن در کنار ارتش سوریه وارد دمشق شدند.

به گزارش تابناک یزد، شبکه تلویزیونی العربیه و روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت با نگرانی آشکار از اعزام خلبانان روسی به دمشق برای مبارزه با تکفیری ها خبر دادند.

این رسانه ها اعلام کردند که خلبانان روسی پس از ورود به دمشق در یکی از پایگاه های هوایی سوریه در اطراف پایتخت این کشور مستقر شدند.

این رسانه ها تصریح کرده اند که هدف از این اقدام روسیه کمک به نظام سوریه و جنگیدن با داعش است، اما مشخص نکرده اند که اگر ارتباطی با تروریست ها ندارند، پس دلیل نگرانی و ناراحتی آنها چیست.

این روزنامه صهیونیستی مدعی شد که در چند هفته آینده هزاران نظامی روس از جمله مستشاران نظامی، کارشناسان فنی و خلبان به سوریه اعزام خواهند شد.

  * در روزهای گذشته خبرهایی از تحویل جنگنده های میگ 31 که برخی آن را افتخار صنایع نظامی روسیه می دانند، به ارتش سوریه منتشر شده بود و المیادین گزارش داده بود که این جنگنده ها در نخستین ماموریت، برای تقویت موقعیت ارتش سوریه در منطقه الزبدانی در مرز سوریه و لبنان بکار گرفته خواهند شد.


شبکه خبر


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار