آغاز برنامه‌های هفته ناجا در استان یزد

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان: هفته ناجای امسال با شعار «با هم برای امنیت و سلامت» از امروز آغاز شد و تا جمعه دوم آبان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 18 October 2020

سرهنگ مزیدی گفت : برنامه‌های این هفته با مراسم صبحگاه عمومی نیرو‌های انتظامی و همچنین دیدار با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان آغاز شد.آغاز برنامه‌های هفته ناجا در استان یزد

وی افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه‌ها را به سوی فضای مجازی سوق داده و بحث آموزش‌های همگانی را در رسانه‌ها آغاز کرده ایم.

سرهنگ مزیدی گفت دیدار با استاندار، تقدیر از حافظان سلامت، اهدای خون، تجدید میثاق با شهدا و عطرافشانی گلزار شهدا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، دیدار و تقدیر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و اولین دوره جشن سردوشی سربازان آموزشی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان گفت: یکی دیگر از برنامه‌های هفته ناجا ارائه خدمات مشاوره با عنوان «پلیس پاسخگو» است که شهروندان می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۶۵۸۰ تماس گرفته و در زمینه‌های مختلف خانوادگی و انتظامی مشاوره دریافت کنند.

وی تأکید کرد: در این هفته به ارائه خدمات مضاعف در حوزه پلیس راهبر و گذرنامه خواهیم پرداخت و تسهیلات ویژه‌ای را برای رفع توقف خودرو و موتور‌ها در نظر گرفته ایم.

مزیدی افزود : نیروی انتظامی در صورت برگزاری نماز جمعه، باشکوه هر چه تمامتر در این مراسم حضور یافته و سخنرانان پیش از خطبه‌ها را فرماندهان انتظامی استان و شهرستان‌ها تشکیل می‌دهند.

برنامه‌های هفته ناجا در یزد با برپایی صبحگاه عمومی آغاز شد و فرمانده انتظامی استان در این مراسم با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد و خاطره شهدای این نیرو گفت: نیروی انتظامی امروز خدمتگزار، جامعه محور، اثرگذار و علمی و مردمی است.

سردار بهدانی فرد با اشاره به تلاش نیروی انتظامی برای ارتقای امنیت افزود: تلاش می‌کنیم با حفظ اقتدار، اعتماد مردم به نیروی انتظامی را افزایش دهیم چرا که سرمایه اصلی ما را اعتماد تشکیل می‌دهد.

در این مراسم تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین پیشکسوتان نیروی انتظامی تجلیل و قدردانی شدند و جمعی از نیرو‌های انتظامی در بخش‌های مختلف به درجه بالاتر ارتقا یافتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار