استاندار قم:

حیات پربار آیت‌الله خزعلی سرشار از جهاد و روشنگری است

استاندار قم با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله خزعلی را تسلیت گفت و افزود: حیات پربار آن عالم فرزانه و یار صدیق امام و رهبری، سرشار از جهاد و روشنگری و خدمات ارزشمندی است که در راه اسلام و انقلاب اسلامی عرضه داشته‌اند.
کد خبر: ۹۶۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶ 16 September 2015
به گزارش تابناک قم، مهدی صادقی به مناسبت ارتحال آیت‌الله خزعلی پیام تسلیتی صادر کرد که در متن آن آمده است: ارتحال جانسوز عالم جلیل القدر و مجاهد عظیم‌الشأن مرحوم مغفور آیت‌الله حاج شیخ‌ابوالقاسم خزعلی (ره) سبب تأسف و تأثر شد.

در بخشی دیگر از این پیام خاطرنشان شده است: حیات پربار آن عالم فرزانه و یار صدیق امام و رهبری، سرشار از جهاد و روشنگری و خدمات ارزشمندی است که در راه اسلام و انقلاب اسلامی عرضه داشته‌اند و بدون شک برای همیشه در خاطر شریف ملت بزرگ ایران و دوستداران نظام و انقلاب باقی خواهد ماند.

در بخش پایانی این پیام تصریح شده است: فقدان این مجاهد نستوه را به حضرت بقیة‌الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، به ویژه بیت مکرم آن مرحوم، تسلیت عرض کرده، از درگاه ایزد منان برای روح آن عالم ربانی، علو درجات و آمرزش الهی و محشور شدن با اولیای خداوند و برای بازماندگان معزز، صبر و اجر جمیل خواستارم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار