برگزاری همایش ارتقای کیفیت پرستاری در یزد

چهارمین همایش کشوری راهکارهای ارتقاء کیفیت خدمات پرستاری و مامایی روز سه شنبه با حضور 700 نفر از متخصصین، اساتید، پرستاران، ماماها و دانشجویان سراسر کشور در یزد آغاز شد.
کد خبر: ۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰ 03 March 2015
به گزارش تابناک یزد، دبیر علمی همایش در آیین آغاز به کار آن با بیان اینکه 664 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده گفت: از این تعداد 344 مقاله توسط هیات داوران پذیرفته شد که 76 مقاله به صورت سخنرانی و 268 مقاله هم بصورت پوستر ارائه می شود.

بهناز انجذاب، مراقبت های بهداشتی و درمانی، مدیریت اخلاق ، ارتباطات حرفه ای آموزش ، مشاوره با مددجو و آموزش فناوری اطلاعات بخش دانشجویی را از مهمترین محور های این همایش عنوان کرد.

انجذاب اظهار کرد: در این همایش در زمینه اعتبار بخشی بالیتی ، راهکار و چالش های ارتقاء کیفیت مشاوره در خدمات بهداشت باروری ، ارتقای کیفیت مراقبت بارداری و زایمان ایمن و چالش های اخلاقی در حرف پرستاری و مامایی بحث و تبادل نظر می شود.

وی برپایی کارگاههای جانبی در زمینه مشاوره سلامت جنسی ، فرآیند پرستاری و تضمین کیفیت پرستاری را از برنامه های جبنی این همایش اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، انجذاب، هدف از برگزاری این همایش سه روزه را هم اندیشی و همفکری صاحب نظران رشته های پرستاری و مامایی در راستای ارتقاء کیفیت ارائه خدمات اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار