کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوا در این استان از فردا (جمعه) روند افزایشی یافته و در روزهای ابتدایی هفته آینده حدود ۱۰ درجه افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۱۰۰۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳ 28 October 2021

به گزارش تابناک رضوی، زهرا آهنگرزاده در این خصوص اظهار کرد: میانگین دمای هوا در این استان از فردا (جمعه) روند افزایشی یافته و در روزهای ابتدایی هفته آینده حدود ۱۰ درجه افزایش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: روند کاهشی دمای هوا همراه با بارش‌های پیش‌بینی شده در خراسان رضوی که از روز چهارشنبه هفته جاری آغاز شده تا امروز ادامه دارد.

وی ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۳ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که نسبت به دیروز ۲ درجه کاهش دارد و روزهای جمعه و شنبه به ترتیب به ۱۸ و ۲۲ درجه خواهد رسید.

آهنگرزاده گفت: از عصر دیروز تاکنون بارندگی در پنج شهرستان این استان گزارش شده که بیشترین بارش مربوط به شهرستان درگز با پنج میلیمتر بوده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: بارش باران در شهرستان‌های مشهد، قوچان، کلات، درگز و چناران گزارش شده که در شرق استان بویژه در نواحی سردسیر و گردنه‌های شمالی آن تا عصر امروز ادامه دارد.

وی گفت: قوچان با کمینه دمای هوای ۲ درجه زیر صفر و رشتخوار با بیشینه دمای هوای ۲۵ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند. بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان بردسکن با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار