مدیرعامل شرکت پویش معادن ذوب آهن:
مدیرعامل شرکت پویش معادن ذوب آهن می گوید: حمایت صنعت از ورزش کار بزرگ مردانی است که ورزش را نه یک کار صرف تفریحی ، بلکه فعالیتی اجتماعی ، اقتصادی و جامعه شمول می‌دانند.
کد خبر: ۱۰۰۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱ 30 October 2021

حسن محمدی در ارتباط با رابطه ورزش و صنعت اظهارداشت: ورزش یکی از ارکان نشاط برانگیز در همه جامعه است. از کارهایی که ما بعنوان متولیان صنعت کشور می‌توانیم در کنار فعالیت‌های سنگین کاری به خصوص کار معدن، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بعد قهرمانی و همگانی در بین کارکنان و خانواده آنها است.
وی افزود: جامعه هدف ما طبیعتا خانواده های زیر مجموعه ذوب آهن اصفهان و پویش معادن ذوب آهن است، امیدواریم بتوانیم خانواده‌ها را درگیر ورزش کنیم و فضای مفرح و شاد را برای خانواده ها فراهم کنیم، چرا که از این طریق می توانیم شرایط تربیت جسمی آنها را در کنار کارهای سنگینی که انجام می دهند، فراهم کنیم تا شرایط بهتری را برای زندگی شان ایجاد شود.
وی تصریح کرد: تلاش می کنیم با کمک طریق باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان نسبت به بحث فراهم نمودن شرایط مناسب ورزشی برای پرسنل پویش معادن و استعدادیابی در بین خانواده‌های آنها برای جذب بازیکنان نخبه اقدام کنیم.
مدیرعامل پویش معادن با اشاره به همکاری های دوجانبه خاطرنشان کرد: موفقیت‌های باشگاه ذوب‌آهن در رشته های مختلف ورزشی انگیزه بسیار بالایی در بین پرسنل شرکت سهامی ذوب آهن و شرکت‌های وابسته از جمله شرکت پویش معادن ایجاد می کند، همه ما جزئی از خانواده بزرگ ذوب‌آهن هستیم. امیدواریم که بتوانیم با همکاری دوجانبه هم خانواده‌ها را به سمت تیم‌های ذوب‌آهن جذب کنیم و هم شور و نشاط اجتماعی را برای خانواده‌ها ایجاد کنیم .
وی در خصوص همکاری با ذوب آهن برای انجام فعالیت در مناطق محروم گفت: ما در مناطق مختلفی از کشور فعالیت داریم، بسیاری از فوتبالیست های معروف، فعالیت های ورزشی خود را از زمین های خاکی همین مناطق شروع کردند. امیدواریم که با همکاری باشگاه بتوانیم در مناطق محروم که از جهت زیرساخت‌ها و امکانات واقعا محروم هستند، فعالیتهایی را داشته باشیم که باشگاه بتواند علاوه بر استعدادیابی در این مناطق به ورزش این مناطق هم کمک کند.
محمدی اضافه کرد: اصفهان شهر بزرگی است که باشگاههای بزرگی دارد؛ اما در مناطقی مثل بهاباد یزد، صفاشهر یا تایباد به هیچ عنوان این شرایط مهیا نیست و باشگاه می‌تواند با فعالیت در این مناطق به ورزش کمک کند واستعدادهای ناب این مناطق را جذب کند .تیم فوتبال ذوب آهن این فصل جوانگرایی انجام داده است که امیدوارم بتواند جایگاه بسیار بهتری نسبت به فصل گذشته پیدا کند و در رده های بالای جدول لیگ برتر قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار