جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی گفت که مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در این استان با اجرای کامل مصوبات ستاد ملی کرونا به صورت تجمع محور در فضای باز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷ 31 October 2021

نجیب‌الله تاری روز یکشنبه در جلسه‌ برنامه ریزی یوم الله ۱۳ آبان گفت: این مراسم ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۳ آبان در همه شهرستان ها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی گلستان برای مشارکت همه اقشار جامعه در این مراسم گفت: شعار محوری ۱۳ آبان امسال "ایستادگی و مقاومت ملت ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکا" است که تلاش می کنیم بر مبنای این شعار، تولیدات و تبلیغات محتوایی تهیه و در فضای مجازی منتشر کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان هم ۱۳ آبان را مظهر مقاومت، ایستادگی و نقطه عطف تاریخی برای ملت آزاده ایران اسلامی در عرصه استکبارستیزی و مبارزه با قدرت‌های بزرگ جهانی دانست.

حجت الاسلام احمدرضا احمدی اظهار داشت: حفظ سلامتی مردم در برگزاری اجتماع ۱۳ آبان امسال جزو اولویت اصلی است و در این راستا ایستگاه سلامت در محل تجمع راهپیمایان برپا خواهد شد.

۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸، تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۴۳ به ترکیه و بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان معترض به ظلم و ستم ستمشاهی و استعمار و دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران در سال ۱۳۵۷ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار