با این حساب احتمال رویارویی حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی برای بار پنجم هم وجود دارد و مبارزه کامران قاسمپور و جیدن کاکس در ۹۲کیلوگرم نیز دور از انتظار نیست.
کد خبر: ۱۰۰۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱ 01 November 2021

به گزارش تابناک مازندران از خبرورزشی – در حاشیه مسابقات کشتی جهانی۲۰۲۱ نروژ، روسای فدراسیون‌های ایران و آمریکا توافق کردند تا دیدار دوستانه‌ای در رشته آزاد به میزبانی کشور ایالات متحده داشته باشند. طبق توافق صورت‌گرفته این رقابت قرار است در روز ۲۱بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار شود.

آخرین جزئیات منتشر شده درباره این مسابقه مهیج این است که آمریکایی‌ها از حالا بلیت‌فروشی را شروع کرده‌اند و این مبارزه قرار است در زمین بیسبال گلوب لایف فیلد برگزار شود.

گنجایش این ورزشگاه ۲۷هزار نفر است که سایت اسپورتال پیش‌بینی کرده تا روز مسابقه تمام بلیت‌هایش فروخته شود.

ریچ بندر، مدیر اجرایی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا درباره تقابل ۲تیم ملی کشتی آزاد آمریکا و ایران می‌گوید:

«کشتی فراتر از سیاست است و هیچ‌چیز بهتر از رقابت دوستانه کشتی آمریکا و ایران این موضوع را نشان نمی‌دهد. این دو کشور از بهترین کشورهای کشتی آزاد جهان هستند. ما از اینکه تیم ایالات متحده آمریکا فرصتی برای مقابله با یکی از قوی‌ترین تیم‌ها و سنجش خود با برخی از بهترین ورزشکاران این ورزش به‌دست آورده، بسیار خوشحال هستیم.»

طبق آخرین اطلاعات منتشرشده از این رویداد، آمریکایی‌ها با هدایت جان اسمیت، قهرمان ۲دوره المپیک و تام برندز، قهرمان المپیک آتلانتا پا به میدان خواهند گذاشت. تام برندز برادر دوقلوی‌ تری برندز، نفر سوم المپیک سیدنی است که در نیمه‌نهایی آن رقابت‌ها مقابل علیرضا دبیر که حالا رئیس فدراسیون کشتی ایران است، شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

درباره مصاف تاریخی ایران و آمریکا، پژمان درستکار، سرمربی تیم ملی ایران عنوان کرده با قدرت در این رویداد دوستانه حضور پیدا می‌کنند. با این حساب احتمال رویارویی حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی برای بار پنجم هم وجود دارد و مبارزه کامران قاسمپور و جیدن کاکس در ۹۲کیلوگرم نیز دور از انتظار نیست. جردن باروز، کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی هم در این رقابت‌ حضور خواهد داشت. باروز تابه‌حال در مقابل هیچ‌یک از حریفان ایرانی‌اش شکست نخورده است و باید منتظر ماند و دید طلسم شکست‌ناپذیری او در مقابل ایرانی‌ها شکسته خواهد شد یا خیر؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار