کد خبر: ۱۱۶۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰ 03 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، امیر حسین قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در یادواره شهدای خان طومان و ۹ شهید از کارکنان استانداری مازندران، در بخش نخست سخنان خود به سابقه درخشان مردم مازندران در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: مردم دیار علویان در تمام صحنه های خطیر انقلاب، دفاع مقدس و پاسداری از حریم حرم اهل بیت و امنیت میهن اسلامی به رسالت خویش به بهترین شکل عمل نمودند و شهدای گرانقدری را تقدیم کردند. 

در دفاع مقدس؛ مازندرانی ها نقش محوری داشتند  

 

 

وی با بیان این که مردم مازندران قرن هاست که سابقه پیروی از اهل بیت را در کارنامه دارند، اظهار داشت: در دفاع مقدس؛ مازندرانی ها در شکل دهی و ایجاد ساختار دیگر لشگرهای نظامی در استان های کشور نقش محوری داشتند.

 

معاون رئیس جمهور در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به این که امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمن با هر قدرتی که باشد را خلع سلاح می کند و این را مدیون خون شهدا هستیم.

قاضی زاده هاشمی، افزود: نام رژیم صهیونسیتی به عنوان قدرت در جهان از بین رفته است و از سوی دیگر سیاست آمریکا در عادی سازی روابط رژیم صهیونسیتی با کشور‌های منطقه نیز شکست خورده است. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار