پس از 9 روز برگزاری
بنا بر اعلام شهرداری مشهد با مداخله بعضی عناصر استانداری خراسان رضوی، از ادامه برگزاری نمایش شهدای غواص در پارک کوهسنگی مشهد ممانعت به‌عمل آمد.
کد خبر: ۱۰۰۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹ 26 September 2015
استانداری خراسان رضوی از ادامه برگزاری نمایش شهدای غواص جلوگیری کرد

به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی شهرداری مشهد، پس از 9 روز برگزاری موفق نمایش شهدای غواص در نمایشگاه داستان ایستادگی در کوهسنگی مشهد که با استقبال پرشور و کم‌نظیر مردمی مواجه شده بود‌، اجرای این نمایش با مداخله بعضی عناصر استانداری خراسان رضوی متوقف شد.

دلیل ممنوع شدن نمایش شهدای غواص، انفجارات و نورافشانی‌های بدون ضابطه اعلام شده است.

نمایش شهدای غواص در پارک کوهسنگی مشهد

جالب اینکه افتتاحیه این نمایش 10 روز پیش با حضور علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی برگزار شد و دست‌اندرکاران نمایش مورد تشویق استاندار قرار گرفتند.

بنا به اعلام روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد پنجشنبه شب بدون هیچ‌گونه تذکر قبلی با شکایت استانداری یکی از عوامل فنی نمایش بازداشت شد و با توجه به تعطیل بودن جمعه قرار بود به زندان منتقل شود که با پیگیری‌های گسترده جمعی از اعضای شورای شهر و مسئولان و فعالان فرهنگی استان در نهایت وی نزدیک به نیمه‌شب موقتا آزاد شد.

نمایش شهدای غواص در پارک کوهسنگی مشهد

وحید جلیلی معاون فرهنگی شهرداری مشهد یک روز قبل از توقف نمایش یادداشتی خطاب به هیات فرانسوی حاضر در مشهد منتشر کرده و از آنها خواسته بود در این نمایش قدرت ایستادگی ملت ایران را به تماشا بنشینند.

جلیلی در گفت و گو با فارس گفت: حضور استاندار محترم خراسان رضوی در افتتاحیه این نمایش مصداق بارز همدلی و همزبانی بین دولت و مردم مشتاق تداعی و انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس بود و از ایشان سپاسگزاریم.

جلیلی در ادامه این گفت و گو اظهار امیدواری کرد: استاندار خراسان رضوی نسبت به تصحیح برخی رفتارهای غیر‌منطقی و بهانه‌جویانه در بعضی سطوح اقدام نموده و ده‌ها‌هزار نفر از شهروندانی را که مشتاق تماشای این نمایش ملی و انقلابی هستند را خوشحال کند.

جلیلی افزود :خوشبختانه همکاری‌های گسترده‌ای بین شهرداری مشهد با دستگاه‌های دولتی در جهت فعالیت‌های فرهنگی وجود داشته که اخلال‌گری بعضی عناصر معلوم‌الحال ان‌ءشاالله قادر به کمرنگ کردن آن نخواهد بود.

منابع : شهرآرا و خبرگزاری فارس خراسان رضوی و قاصد نیوز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار