مدیر کل پزشکی قانونی کرمانشاه در گفتگو با تابناک مطرح کرد:
مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: با کمک راه اندازی سامانه جدید، ثبت اطلاعات و استعلام افراد، برخط و بسیاری از خدمات دیگر از طریق سیستم ارائه می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ 05 November 2021

سلیم خانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: عمده معاینات در پزشکی قانونی معاینات سرپایی و شامل معاینات تصادف، نزاع، حوادث کار، تحمل حبس، بررسی سلامت، تخصصی، روانپزشکی و در نهایت متوفیان است.

وی در خصوص سامانه تخصصی که به تازگی در پزشکی قانونی راه اندازی شده، افزود: تفاوت این سامانه نسبت به سامانه قبلی در این است که دارای استعلام بر خط از سوی ثبت احوال بوده و به محض ورود کد ملی، اطلاعات فرد از ثبت احوال مشخص و احراز هویت بر خط انجام می‌شود.

مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پیشتر استعلام به صورت دستی انجام می‌شد، خاطر نشان کرد: به کمک سامانه جدید در هر نقطه‌ای از کشور که به پزشکی قانونی مراجعه کرده و تشکیل پرونده دهید، در سامانه تخصصی ثبت می‌شود و اطلاعات کامل فرد از این طریق قابل رؤیت است.

خانی تاکید کرد: به این ترتیب ثبت پرونده‌ها در کل کشور یکپارچه شده و همچنین امکان نوبت دهی برای مراجعه کننده را دارد، همه اقدامات به صورت سیستمی است و مشاوره‌ها و پاسخ‌ها نیز از طریق سیستم ارسال می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار