رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: جلب مشارکت و استفاده از نیروی جوان، کلید گشایش اقتصادی در مشهد است.
کد خبر: ۱۰۰۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸ 07 November 2021

به گزارش تابناک رضوی، حسن موحدیان رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اقتصاد حاشیه شهر با حمایت از مشاغل خُرد می‌تواند رونق بگیرد این موضوع در دستور کار شورای ششم قرار دارد.
او با اشاره به اینکه همراهی شهرداری در فرآیند بازگشایی ایمن مدارس وجود دارد افزود: باید توجه جدی به اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی در بازگشایی مدارس بشود.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: شهرداری در انجام واکسیناسیون مشارکت خوبی داشته در خصوص بازگشایی مدارس نیز همراهی خود را ادامه دهد.

جلب مشارکت و استفاده از نیروی جوان، کلید گشایش اقتصادی در مشهد

مجید دبیریان رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد، در نطق پیش از دستور دوازدهمین جلسه علنی این شورا گفت: نیاز به تفکر و عمل انقلابی داریم، کاهش منابع درآمدی و به ارث بردن بدهی چند هزار میلیاردی نیاز به همراهی شورا و مردم با مدیریت شهری را دو چندان کرده است.
او افزود: پیشنهاد بسته‌های عملیاتی در فعالیت اقتصادی و رونق دادن به اقتصاد خدمات محور به زائران و زیارت و توجه به ظرفیت مسیر جاده ابریشم و سرمایه گذاران آسیای میانه با رفع موانع می‌تواند رونق اقتصادی به بار آورد.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد ادادمه داد: در زمینه اداره شهر، کلیدواژه مهم مقام معظم رهبری یعنی جوانان و به کار گرفتن خلاقیت و نیروی آن‌ها می‌تواند راهگشا باشد.
دبیریان بیان کرد: در مشهد شرکت‌های نوپا و دانش بنیانی هستند که در کشور اولین‌اند مانند ابررسانه‌های مجازی و نرم افزار‌های تلفن همراه، توجه به این حوزه به شکوفایی اقتصادی شهر کمک خواهد کرد.

برگزاری نشست بانوان عضو شورا‌های شهر و مجلس شورای اسلامی

فاطمه سلیمی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد نیز گفت: در دیدار با معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، پیشنهادی برای گردهمایی زنان عضو شورا‌های شهر و مجلس شورای اسلامی ارائه شد.
او افزود: امیدواریم با این اقدام بتوانیم ظرفیت بین شهر‌های مختلف کشور را به یکدیگر متصل کنیم و گامی اساسی در جهت حل مسائل و مشکلات مردم برداریم.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: امیدواریم مدیریت شهری مشهد هم در سریعترین زمان ممکن در جریان جزئیات این طرح حمایتی قرار گیرد تا بتوانیم همسو با دولت محترم، در مشهد هم گام‌های اثرگذاری برداریم و از موازی‌کاری پرهیز شود.

 

مصوبات دوازدهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد

در صورت تغییر ظرفیت سرنشین سرویس مدرسه و یا تعداد روز‌های سرویس‌دهی مطابق شرایط اعلامی از سوی مراجع ذیصلاح، جداول پیوست تعرفه بهای خدمات سرویس مدارس به نسبت تغییر ظرفیت سرنشین و تعداد روز‌های سرویس‌دهی توسط کارگروه ماده ۱۸ محاسبه و تعیین می‌شود.

طرح نظریه کمیسیون مشترک در خصوص ساماندهی وضعیت خدمت مراکز دامپزشکی حیوانات خانگی تصویب شد.
لایحه مجوز پرداخت مابه التفاوت بهای تمام شده خدمات و کرایه دریافتی از مسافران به بخش خصوصی اتوبوسرانی در سال ۱۴۰۰ به تصویب رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار