عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در گفتگو با تابناک مطرح کرد:
عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: در جلسه‌ای که یکشنبه یا دوشنبه هفته جاری برگزار می‌شود، اعضای شورا، شهردار کرمانشاه را انتخاب و به وزارت کشور معرفی می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۰۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 13 November 2021

سید احسان احسانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به تشکیل هیئت رئیسه، اولین وظیفه شورا انتخاب شهردار است، بر همین اساس هیئت رئیسه انتخاب شهردار را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در دو هفته گذشته افرادی که تا کنون داوطلب شهرداری کرمانشاه بودند یا از طرف اعضای شورا معرفی شدند، در جلسات شورا شرکت کرده و برنامه‌های خود را ارائه دادند.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه با بیان اینکه روز یکشنبه یا دوشنبه هفته جاری شورا تصمیم قطعی را گرفته و شهردار منتخب به وزارت کشور معرفی می‌شود، تصریح کرد: در قانون و آیین نامه‌ها برای انتخاب شهردار، شرایط احراز تعریف شده که بر اساس آن باید سوابق و تجارب فردِ مورد نظر، تطبیق داده شده، سپس اعضای شورا با توجه به معیار‌ها و تفکر خود شهردار را انتخاب نمایند.

وی ادامه داد: قطعا فرد منتخب باید توانایی پاسخگویی مردم را داشته و همچنین سیاست گذاری‌ها و تصمیم سازی‌های شورا را اجرایی کند.

احسانی در پایان به تشکیل منظم جلسات شورا در دو هفته گذشته اشاره کرد و گفت: نامه و لوایح مورد نظر در جلسات مطرح، تصویب و به فرمانداری اعلام می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار