معاون وظیفه عمومی استان یزدگفت: برابر ابلاغیه ستادکل نیروهای مسلح و باتوجه به طرح واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا در سطح کشور، مقرر شده تا مشمولانی که از تاریخ 1400/10/1 به خدمت اعزام می شوند می بایست علاوه بر تزریق واکسن های سه گانه واکسن کرونا کنند.
کد خبر: ۱۰۱۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱ 19 November 2021

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سرهنگ محمدتقی منصوری صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر و در خصوص ابلاغ جدید واکسیناسیون مشمولات خدمت وظیفه عمومی، اظهار کرد: با توجه به طرح واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا در سطح کشور، مشمولانی که از یکم دی ماه سال جاری به خدمت اعزام می شوند می بایست واکسن کرونا تزریق کرده باشند.

وی با تاکید بر لزوم و ضرورت تزریق هر دو دوز واکسن کرونا توسط مشمولان، افزود: در صورت عدم تزریق یا خوددداری از تزریق واکسن توسط مشمولان ازاعزام آنها به مراکز آموزشی جلو گیری خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی استان یزد با بیان این‌که اعزام مشمولان به مراکز آموزشی صرفا با ارائه کارت واکسن انجام می‌شود، از عموم مشمولانی که به هردلیل موفق به تزریق واکسن نشده اند خواست در اسرع وقت نسبت به تزریق واکسن در پایگاهها و مراکز تزریق واکسن استان و شهرستان اقدام نمایند.

سرهنگ منصوری تصریح کرد: بدیهی است مسئولیت عدم اعزام مشمولان فاقد کارت واکسن متوجه خود مشمولان بوده و تاریخ اعزام مشمولان فاقد کارت واکسن نیز تحت هیچ شرایطی تمدید نخواهد شد.

مشمولان‌ و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار