مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد گفت: 256 واحد در مرحله اقدام ملی بود که مراحل تحویل آن توسط بنیاد مسکن انجام گرفت.
کد خبر: ۱۱۶۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹ 09 April 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک از یزد، علیرضا نادریان‌زاده، مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد در نشست خبری استاندار یزد با خبرنگاران اردکان ، اظهار داشت: در شهرستان اردکان سه سایت داریم که یک مورد آن سایت 256 واحدی بود که با تمام مشکلات موجود واحدها به متقاضیان به صورت کامل تحویل داده شد.

وی افزود: این واحدها در ابتدای دولت سیزدهم در مرحله پی‌ریزی و زمین بوده ولی در طول دو سال فعالیت این دولت کل واحدها به صورت کامل احداث، تکمیل و تحویل شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد با بیان اینکه مشکل وام متقاضیان نهضت ملی مسکن هم به صورت کامل حل شده گفت: سایت بعدی یک سایت 120 هکتاری است که در مرداد 1402 طرح آن تهیه و آماده سازی آن شروع شد که این سایت مشکلات خاص خودش هم به لحاظ زمین شناسی و هم به لحاظ سنگی بودن زمین داریم اما از روز شروع آماده سازی تا الان حتی یک روز هم کار تعطیل نشده است.

نادریان زاده افزود: خوشبختانه الان آماده سازی در مرحله 75 درصد پیشرفت فیزیکی است و تعداد قابل توجهی از واحدها هم الان در حال قرعه کشی برای واگذاری و شروع عملیات اجرایی هستند و تا تیرماه این سایت به صورت کامل زیرسازی و آماده سازی تکمیل می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد در ادامه افزود: فاز سوم هم در مرحله 95 درصد پیشرفت فیزیکی است که نهایتا تا اردیبهشت تحویل متقاضیان می شود که عملیات اجرایی آن انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار