در ایام نوروز صورت گزفت/
سرپرست بیمارستان افشار یزد گفت: خدمت‌رسانی به بیماران در ایام نوروز ۱۴۰۳ مانند دیگر ایام سال به طور مستمر انجام شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷ 05 April 2024

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، حسن حقانی نژاد اظهار کرد: در ایام نوروز امسال تعداد ۳۹۳ نفر در این مرکز درمانی، بستری شدند که ۹۳ نفر از آنها بیمار قلبی بودند.

وی افزود: همچنین در این ایام تعداد چهار هزار و ۷۶۵ نفر به صورت سرپایی ویزیت شدند.

حقانی نژاد گفت: در تعطیلات نوروز، ۹۸ مورد آنژیوگرافی، ۶۰ مورد آنژیوپلاستی، ۱۵ مورد پرایمری PCI و یک مورد جایگذاری پیس میکر موقت قلبی برای بیماران انجام شده است.

وی از انجام ۵۷ مورد زایمان، ۳۶ عمل سزارین، ۹۴ عمل جراحی و هشت عمل جراحی قلب موفقیت آمیز در این مرکز خبر داد.

سرپرست بیمارستان افشار یزد ️با توجه به اهمیت اقدام بموقع برای بیماران اورژانس قلبی، خدمت رسانی به این بیماران در تمام ایام سال بویژه در ایام تعطیل از اهمیت ویژه و بسزایی برخوردار است و به همت کادر درمان زحمتکش بیمارستان افشار یزد،خدمات درخور وارزنده ای به بیماران در نوروز ۱۴۰۳ ارائه شد.

وی ادامه داد: رضایت‌مندی بیماران و ارائه خدمات مطلوب به مراجعه‌کنندگان، همواره در دستور کار مدافعان سلامت بیمارستان افشار قرار دارد.

حقانی نژاد افزود: یکی از اقدامات درمانی مهم و اورژانسی در بیمارستان قلب افشار اجرای کد ۲۴۷ است و به عنوان مرکز اصلی ارجاع بیماران این کد در سطح استان فعالیت می کند.

وی گفت: این بیمارستان، مرکز تخصصی و فوق تخصصی تشخیص و درمان، مداخلات و جراحی‌های قلبی پیشرفته در استان یزد و استان های جنوب و جنوب شرق می باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار