کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: میانگین دمای هوا در خراسان رضوی تا روز‌های پایانی این هفته تغییر محسوسی ندارد و بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۷ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۱۰۱۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴ 22 November 2021

به گزارش تابناک رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بارش رگباری باران از امشب تا ظهر روز چهارشنبه این هفته بیشتر مناطق خراسان رضوی را فرا می‌گیرد.

مرتضی اثمری در ادامه این خبر اضافه کرد: سامانه بارشی که از دوشنبه شب در خراسان رضوی فعال می‌شود همراه با افزایش ابرناکی و وزش باد در بیشتر مناطق استان خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته بارش‌های پراکنده باران در شهرستان‌های بردسکن، تایباد، تربت‌حیدریه، مشهد و کاشمر خراسان رضوی رخ داده که میزان این بارش‌ها کمتر از یک میلیمتر گزارش شده است.

وی اظهار کرد: میانگین دمای هوا در خراسان رضوی تا روز‌های پایانی این هفته تغییر محسوسی ندارد و بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۷ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به دیروز ۲ درجه کاهش دارد، اما تا روز پنجشنبه تغییر خاصی ندارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی یادآور شد و گفت: کمینه دمای هوای مشهد دیشب حدود هفت درجه سلسیوس بود که این میزان برای شب‌های آینده یک درجه‌ای نوسان خواهد داشت.

اثمری در خاتمه تصریح کرد: قوچان با کمینه دمای هوای یک درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۲۵ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند؛ بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سرخس با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار