گزارش تابناک ایلام
رئیس شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی ایلام گفت: بیشترین تصرفات در مناطق شهرستان ایوان، و مناطق «مانشت» و «قلارنگ» صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۰۱۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ 27 September 2015
رئیس شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی ایلام گفت: بیشترین تصرفات در مناطق شهرستان ایوان، و مناطق «مانشت» و «قلارنگ» صورت گرفته است.

به گزارش تابناک ایلام، «فارس نوری» در جلسه شورای حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی استان اظهار کرد: بحث مبارزه با زمین‌خواری و تعرض به اراضی دولتی، مراتع ملی و جنگل‌ها امروز به بحث روز مملکت تبدیل‌شده است و باید همه دستگاه‌های مربوطه به صوت جدی پیگیر این مهم باشند.

وی بابیان اینکه باوجود تلاش‌های صورت گرفته اما متأسفانه باز تصرفات متعدد اراضی ملی و دولتی ادامه دارد، افزود: بیشترین تصرفات در مناطق ایوان و جاهای دیگر استان مانند مانشت و قلارنگ در استان صورت گرفته است.

نوری با تأکید بر اینکه دستگا‌ه‌های مربوطه هماهنگی بیشتری برای جلوگیری از زمین‌خواری انجام دهند خاطرنشان کرد: چراکه با کوچک‌ترین سهل‌انگاری از سوی مسئولین ذی‌ربط زمین‌خواران نهایت سوءاستفاده و تعدی را نسبت اراضی ملی خواهند کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان ایلام با اشاره به اینکه در بحث پیشگیری و جلوگیری از زمین‌خواری و تصرفات غیرقانونی، استان ایلام اقدامات مهمی انجام داده است اما کافی نیست گفت:تضاد در مالکیت‌ها نباید مانع از این شود که ما در رسیدگی‌ها کوتاهی کنیم.

وی تصریح کرد: از تمام توان قانون برای برخورد پشیمان کننده با متصرفان اراضی ملی به کارخواهیم گرفت و در این زمینه باکسی تعارف نمی‌کنیم.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار