از دو پاکبان منطقه ثامن که با اقدام شجاعانه و به موقع خود توانستند جلوی یک تیم سارق حرفه ای موتورسیکلت (که یک خانم و آقا بودند) را بگیرند و آن ها را به پلیس تحویل دهند، تقدیر شد.
کد خبر: ۱۰۱۵۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷ 12 December 2021

به گزارش تابناک رضوی، از دو پاکبان شجاع این منطقه که با اقدام شجاعانه و به موقع خود توانستند جلوی یک تیم سارق حرفه ای موتورسیکلت (که یک خانم و آقا بودند) را بگیرند و آن ها را به پلیس تحویل دهند، تقدیر شد.

گفتنی است شیوه سرقت هم به شکلی خیلی حرفه ای انجام می گرفته است، بدین صورت که خانم با ابزار قیچی آهنبری که در زیر پوشش خود مخفی داشته، قفل و زنجیر موتور سیکلت ها را می بریده و لحظاتی بعد مردی که همراه او و در خودروی ۲۰۶ و با کمی فاصله بوده است، برای انتقال و سرقت موتور سیکلت مراجعه می‌کرده، که با هوشیاری و شجاعت این پاکبانان عزیز که در خیابان شیرازی مشغول خدمت بوده اند( آقایان رضا قلی زاده و محمد تقی زاده) و با کمک نیروهای سد معبر حاضر در محل، دستگیر و تحویل عوامل محترم نیروی انتظامی می شوند.

شایان ذکر است این خانم در آگاهی به چندین فقره سرقت با این شیوه اعتراف کرده و در حال حاضر برای سیر قانونی پرونده تحویل مقام قضایی شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار