مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان کرمانشاه:
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان کرمانشاه گفت: روز دوشنبه 13 مهر ماه نیز برای اولین بار نمایشگاه خوشنویسی خانم فریبا مقصودی برجسته ترین بانوی خوشنویس کشور در مجتمع انتظار کرمانشاه برپا و شانزدهم مهر نیز در مراسم اختتامیه از ایشان تجلیل خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷ 27 September 2015
به گزارش تابناک کرمانشاه، ابراهیم رحیمی زنگنه پیش از ظهر امروز یکشنبه در نشستی خبری که در محل سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد، به تشریح برنامه های این سازمان در مهرماه و آبان ماه سال جاری پرداخت.

وی اظهار داشت: ششم تا هشتم مهر جشنواره موسیقی مقاومت با حضور 13 گروه از استان های منطقه غرب در تالار انتظار و 14 و 15 مهر نیز کنسرت حافظ ناظری فرزند شهرام ناظری در سالن 6 هزار نفری حضرت امام (ره) برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: روز دوشنبه 13 مهر ماه نیز برای اولین بار نمایشگاه خوشنویسی خانم فریبا مقصودی برجسته ترین بانوی خوشنویس کشور در مجتمع انتظار کرمانشاه برپا و شانزدهم مهر نیز در مراسم اختتامیه از ایشان تجلیل خواهد شد.

رحیمی زنگنه در ادامه به برنامه های آبان ماه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه نیز اشاره داشت و گفت: 11 آبان همایش علمی، پژوهشی احمد عزیزی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در هفته کتاب نیز که اواسط آبان ماه برپا می شود، دومین همایش انتخاب کتاب سال استان برگزار خواهد شد و کتاب برتر از میان 60 کتاب نامزد شده برگزیده می گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان کرمانشاه درخصوص دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان گفت: فراخوان جشنواره مذکور پیش از این اعلام شده است و علاقه مندان به حوزه قرآن در رده سنی 18 تا 30 سال می توانند در این جشنواره و در هفت رشته حفظ، قرائت، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه، تفسیر، اذان و ترتیل شرکت کرده و پس از کسب امتیازات لازم مرحله کشوری راه یابند.

رحیمی زنگنه در ادامه افزود: بخش عمده ای از فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه مربوط به حوزه های قرآنی بوده و علی رغم محدودیت های مالی در این حوزه برنامه های خوبی ارائه شده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار