مهدی بهمنیار گفت:با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی بزرگداشت شهدای ورزشکار در اسفراین اظهار کرد: این رقابت ها با حضور 120 ورزشکار در 18 تیم طی 3 روز در سالن شهدای کارگر شهرستان اسفراین برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹ 17 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،بهمنیار از قهرمانی تیم اسفراین خبر داد و گفت: تیم های خراسان جنوبی و فریمان به ترتیب مقام های دوم و سوم تیمی را کسب کردند.

 

رئیس ورزش و جوانان اسفراین همچنین به نتایج اوزان مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: در وزن 60 کیلوگرم حامد حسین پور از اسفراین، رضا فلاحی از فریمان و مهدی علمی از اسفراین مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

 

وی ادامه داد: ابراهیم ولیان از اسفراین، رضا قنبرزاده از فریمان و محمد ملکی از اسفراین مقام های اول تا سوم وزن 70 کیلوگرم را به دست آوردند.

 

بهمنیار به قهرمانان وزن 80 کیلوگرم نیز اشاره کرد و گفت: هادی قدیمی از اسفراین، بهمن واحد الهی از چناران، علی غلامی از خراسان جنوبی مدال های طلا تا برنز را کسب کردند.

 

وی با اعلام کسب مدال های اول تا سوم وزن 90 کیلوگرم ادامه داد: مصطفی اسکندری از قوچان، مجتبی کلانتریان از اسفراین و به صورت مشترک علیرضا وظیفه شناس از خراسان جنوبی و مهران حسن زاده از اسفراین بر سکوهای برتر ایستادند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسفراین در انتها تصریح کرد: در وزن 100 کیلوگرم عرفان حسین زاده از خراسان جنوبی، احسان قلی زاده از اسفراین، رسول صحرایی از خراسان رضوی و همچنین در وزن بالاتر از 100 کیلوگرم جواد محمدپور از اسفراین، امین قلیزاده از اسفراین و یزدان حسن پور از چناران به مقام های اول تا سوم رسیدند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار