معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برنامه های دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۱۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸ 28 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه حجت الاسلام میرزایی با اعلام این خبر افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اسطوره ای بود که در دل همه ایرانیان جای داشت که جان و مال و زندگی خود را وقف مردم نموده بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ادامه داد: در ایام شهادت و بزرگداشت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برنامه های مختلفی را در بقاع متبرکه و امامزادگان اجرا خواهیم نمود.

حجت الاسلام میرزایی برنامه های این ایام را برگزاری ویژه برنامه شب شهادت و شام شهادت سردار سلیمانی با حضور سخنرانان و مداحان اهل بیت (ع) ، برگزاری مسابقه کتابخوانی از زندگی نامه خود نوشته سردار به نام ( از چیزی نمی ترسیدم ) در سطح بقاع و اماکن متبرکه ، برپایی ایستگاه سلامت ، ویزیت و داروی رایگان در تمامی بقاع شاخص ومناطق محروم استان به تعداد ۱۵ پایگاه سلامت نام برد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بصیرت و مقاومت افزود: به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت ۱۶ نمایشگاه ویژه بصیرت و مقاومت در بقاع متبرکه با محتوای معرفی اقدامات سردار سلیمانی برگزار می شود وی دیگر برنامه های این ایام را دیدار و سرکشی از خانواده های شهدای مدافع حرم ، برگزاری مسابقه پیامکی و اجرای برنامه های بصیرتی جهت همکاران و خانواده های آنان عنوان کرد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار