آیت الله حسینی : ملت فهیم، آگاه، دشمن شناس و موقعیت شناس ایران در ۹ دی ۱۳۸۸ با حضور بموقع در صحنه این توطئه شوم را بی اثر کردند. 
کد خبر: ۱۰۱۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲ 30 December 2021

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با گرامیداشت یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، گفت: ملت ایران با تمامی وجود مقابل استکبار جهانی ایستاده و هرگز تسلیم نخواهد شد. 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا، آیت الله سید نصیر حسینی روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت یوم الله ۹ دی در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار  داشت: سخنان اخیر سران رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی علیه ایران اسلامی یک هیاهو بوده و ناشی از ترس و هراس آنان است. 

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به زودی از صحنه روزگار محو می شود، افزود: هرگونه حرکت نابجای این رژیم علیه ایران پاسخی  قاطع و کوبنده در پی خواهد داشت. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: کشور و ملت ایران و مسلمانان جهان با پیروزی انقلاب اسلامی به  شکوه، عزت و عظمت رسیدند. 

آیت الله حسینی عنوان کرد: دشمنان تحمل انقلاب اسلامی ایران را نداشته و ندارند زیرا منافع نامشروع آنان را در دنیا و منطقه خاورمیانه به خطر انداخته است. 

وی ابراز داشت: پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر داشتن آثار و برکات متعدد برای کشور و ملت ایران روحیه استکبارستیزی را نیز به ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان آموخت. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: انواع توطئه ها، کودتاها و تحریم های دشمنان علیه ایران از همان  اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف براندازی نظام آغاز شد. 

آیت الله حسینی اظهار داشت: ملت ایران در تمامی این میادین سخت و دشوار پیروز و سرافراز شد و به لطف الهی در آینده نیز اینگونه  است. 

وی افزود: یکی از این توطئه های شوم مربوط به سال ۱۳۸۸ است که به بهانه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری انجام شد. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: این توطئه شوم از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی طراحی، برنامه ریزی، مدیریت و حمایت شده و قبل از آن نیز یک فضای غبارآلود در کشور ایجاد شد. 

آیت الله حسینی عنوان کرد: این توطئه شوم برای ایران اسلامی خسارت بار بود و عده ای نیز به دلیل نداشتن بصیرت و هوشیاری لازم فریب  خوردند. 

وی ابراز داشت: دشمنان با تمامی توان، ابزار و امکانات در این توطئه وارد میدان شده و علاوه بر اهانت به مقدسات دینی ملت ایران قصد  ضربه زدن به نظام و انقلاب را داشتند. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: رهبر معظم انقلاب با رهنمودهای راهگشای خود مسیر را به نحو  مطلوب نشان داده و علاوه بر آن نیز همچون کوه ایستاده و یک قدم عقب نشینی نکرد. 

آیت الله حسینی اظهار داشت: چنانچه این توطئه شوم به نتیجه می رسید دستاوردهای نظام و انقلاب بر باد می رفت و پیامدهای منفی  متعدد برای کشور و ملت ایران بدنبال داشت. 

حضور آگاهانه و کوبنده  ملت در ۹دی توطئه دشمن را بی اثر کرد

آیت الله حسینی  افزود: ملت فهیم، آگاه، دشمن شناس و موقعیت شناس ایران در ۹ دی ۱۳۸۸ با حضور بموقع در صحنه این توطئه شوم را بی اثر کردند. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: حماسه ۹ دی ۱۳۸۸ به دلیل دفاع از نظام، انقلاب و ولایت برای  همیشه در تاریخ کشور و اذهان ملت ایران ماندگار و جاودانه شد. 

آیت الله حسینی عنوان کرد: تجربه نشان می دهد که هرگاه ملت ایران متحد، منسجم و مطیع اوامر و فرامین راهگشای ولایت فقیه بودند به پیروزی ها و موفقیت های ارزنده ای دست یافته اند. 

در این آیین بمناسبت ایام فاطمیه و دومین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی مداحی و مرثیه سرایی نیز برگزار شد. 

شعارهایی که از سوی شرکت کنندگان در این آیین سر داده شد شامل «الله اکبر خامنه ای رهبر، لا اله الا الله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر  اسرائیل، مرگ بر آل سعود خائن، مرگ بر منافق، لبیک یا حسین، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، ما ملت حسینیم ذلت نمی پذیریم، هیهات من الذله، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، ما همه عمار توییم خامنه ای  مطیع فرمان توییم خامنه ای، خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است و وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم  دهد» بود. 

قطعنامه ای ۶ ماده ای در این آیین قرائت شد و شرکت کنندگان نیز با سر دادن فریاد «الله اکبر خامنه ای رهبر» مفاد آن را تأیید کردند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار