سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد : در بیش از ۵۰۰ مدرسه شهرستان بویراحمد بیش از ۴۰۰ برنامه در بزرگداشت مقام معلم برگزار خواهد شد .
کد خبر: ۱۱۶۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷ 01 May 2024
اجرای ۴۰۰ برنامه بزرگداشت معلم در بویراحمد

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جلسه سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد با آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با حضور جمعی از مسئولان و دانش‌آموزان پیشتاز در اداره شهرستان بویراحمد برگزار شد.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با گرامیداشت هفته مقام معلم گفت: جامعه‌ای که به معلم خود ارج نهد آن جامعه نیز موفق‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه در بیش از ۵۰۰ مدرسه شهرستان بویراحمد بیش از ۴۰۰ برنامه در بزرگداشت مقام معلم برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: هدف از اجرای برنامه‌های متنوع در بزرگداشت مقام معلم، تشویق خانواده‌ها برای سوق دادن آن‌ها به همکاری و همراهی با حوزه تعلیم و تربیت است؛ زیرا که همراهی آن‌ها با آموزش و پرورش باعث موفقیت در امر آموزش و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

داستار با بیان اینکه سازمان دانش‌آموزی یکی از دستاورد‌های جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: دانش‌آموزانی که در سازمان دانش‌آموزی و در فعالیت‌های فوق برنامه و گروهی حضور فعال دارند دانش‌آموزانی با اعتماد به نفس بالا و خلاقی هستند که غالبا مدیرانی موفق نیز خواهند بود.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز با تقدیر و تشکر از حضور فعال خبرگزاری پانا تصریح کرد: خبرگزاری پانا جزو خبرگزاری‌های پویا و فعال است که گوی سبقت را از خیلی رقبا ربوده است.

در پایان این جلسه نیز دانش‌آموزان پیشتاز با اهدای گل به سرپرست اداره شهرستان بویراحمد به مقام شامخ معلم ادای احترام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار