موسسه روایت سیره شهدا از نخستین بسته جامع محتوایی مکتب حاج قاسم با هدف ترویج و تبیین آموزه‌های مکتب شهید سلیمانی و تسهیل سازی در روش‌های ارائه محتوا به گروه‌های مختلف مخاطب رونمایی کرد.
کد خبر: ۱۰۱۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ 01 January 2022

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام و المسلمین جوشقانیان، مدیر عامل موسسه روایت سیره شهدا این مجموعه را به عنوان مرکز حوزوی جهاد و شهادت که پیشینه ای ۲۰ ساله دارد معرفی کرد و گفت: ما در تلاشیم تا کاملا در راه مکتب جهاد و شهادت گام برداریم و در زمینه تربیت راویان جهاد و شهادت دفعالیت کامل داشته باشیم.

 مدیر عامل موسسه روایت سیره شهدا ضمن اشاره به بیش از ۷۰ اثر ملی و معنوی با پیشینه ده ها دوره آموزشی در برنامه های مختلف ملی و استانی افزود: نخستین بسته جامع محتوایی مکتب حاج قاسم با هدف ترویج و تبیین آموزه‌های مکتب شهید سلیمانی و تسهیل سازی در روش‌های ارائه محتوا به گروه‌های مختلف مخاطب آماده شده است.

حجت الاسلام و المسلمین جوشقانیان در ادامه، یک جهان سلیمانی، روایت مکتوب، ۳۶۰ درجه، کتابیار مربیان کودک و نوجوان (سفیران مکتب حاج قاسم)، پیک قهرمانان و مکتب سرنوشت ساز را از جمله کتاب‌های این بسته جامع خواند و گفت: محتوای این بسته جامع در کانال فضای مجازی این موسسه در ایتا به آدرس ravianerohani_ir@ قابل دسترسی و دانلود است.

وی افزود: علاوه بر این کتب، نرم افزار‌هایی همچون مرا پاکیزه بپذیر، پرده خوانی سر دلبری (سخنرانی چند رسانه ای)، پرده خوانی مکتب سرنوشت ساز (با موضوع از رفاقت تا شهادت)، اسوه پاکیزگی، ۳۶۰ درجه و نسل سلیمانی‌ها برای کلاس داری کودک و نوجوان و پاورپوینت نقطه رهایی برای کودک و نوجوان در این بسته گنجانده شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار