به همت موقوفه مهر فاطمی در ایام فاطمیه؛
مدیر موقوفه مهر فاطمی مشهد گفت: همزمان با ایام فاطمیه و در راستای فرهنگ فاطمی و ارتقاء سبک زندگی فاطمی برنامه های مختلفی از جمله برپایی ۲ هزار مجلس روضه، توزیع ۱۰ هزار پرچم و ۱۰۰ پرده خوانی ولایت از محل اجرای نیت این موقوفه اجرا می شود.
کد خبر: ۱۰۱۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ 02 January 2022

به گزارش تابناک رضوی، جواد مظلومی با بیان این مطلب افزود: همزمان با ایام فاطمیه و در راستای فرهنگ فاطمی و ارتقا سبک زندگی فاطمی از محل اجرای نیت موقوفه مهر فاطمی برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده است.

مدیر موقوفه مهر فاطمی مشهد اظهار کرد: در این راستا ۲ هزار روضه در منازل و هیئات مذهبی با اعزام ۲۰۰ مبلغ اجرا می شود؛ همچنین ۱۰ هزار پرچم بین واقفین و خادمان موقوفه مهر فاطمی توزیع می شود تا جهت برپایی روضه در منزل و همچنین نصب در سر درب منازل مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پرده خوانی ولایت از ۹ دی تا شهادت حضرت زهرا (س) با هدف تبیین جایگاه ولایت توسط ده گروه و در ۱۰۰ جلسه در مساجد و هیئت های مذهبی برگزار می شود؛ گفت: مشارکت در تولید محتوای دیجیتال شامل موشن گرافی کلیپ و تیزر و ...، مشارکت با نهادها و گروه های فرهنگی در اجرای مراسمات و برنامه ها و مشارکت و حمایت از برنامه های هئیات مذهبی و اطعام عزاداران با همکاری اوقاف ناحیه یک مشهد از دیگر برنامه های موقوفه مهر فاطمی در این ایام می باشد.

مظلومی بیان کرد: اجتماع عظیم فاطمیون در میدان شهدای مشهد و برپایی ایستگاه های صلواتی، توزیع پرچم، سربند، نمایشگاه شهدای فاطمی و .... در حاشیه این اجتماع با همکاری موقوفه مهر فاطمی اجرا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار