رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد:
رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد گفت: نقش‌آفرینی ایده‌پردازان در ابعاد اجتماعی باید افزایش یابد.
کد خبر: ۱۰۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴ 28 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد، هادی قاسم‌پور در جشنواره ایده‌پردازان برتر، به پرداختن بیشتر ایده‌پردازان به بعد اجتماعی تاکید و اظهار کرد: ایده‌پردازان خلاق و فعال باید با ورود بهتر و بیشتر نسبت به قبل ایده‌هایی نو و جذاب در زمینه اجتماعی ارائه دهند.

وی با اشاره به اجرایی شدن ایده‌ها در امسال افزود: ایده‌پردازان با زمینه‌سازی برای اجرایی شدن ایده‌ها و مسئولان نیز با حمایت از ایده‌های قابل اجرا می‌توانند در تحقق رویکرد امسال سامانه ایده‌شهر مبنی بر «از ایده تا اجرا» گروه مشاوران جوان را یاری کنند.

رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد تصریح کرد: کارگروه‌های ایده‌پردازی هدفمندتر از قبل به سمت تبدیل ایده به محصول پیش روند تا نقش‌آفرینی موثرتر و ویژه‌ای در عرصه مدیریت شهری داشته باشند.

قاسم‌پور بیان کرد: در همین راستا ایده‌پردازان با همت، پشتکار، صبر و توکل باید به اتحاد و همدلی خود پابرجا باشند و و در خلق ایده‌هایی با کیفیت بهتر کوشا باشند تا شاهد نقش‌آفرینی آنان در این حوزه باشیم.

در ادامه مراسم اسماعیل سقاب اصفهانی، مشاور عالی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد خود را از اعضای هسته اولیه ده نفره تاسیس گروه مشاوران جوان دانست و گفت: بنده از طریق گروه مشاوران جوان وارد سیستم شهرداری شدم و به غیر از خودم، نیروهای خوبی را شهرداری توانسته از این گروه وارد سیستم مدیریت شهری در جایگاه‌های متفاوت کند.

وی با بیان اینکه تفکرات شهردار فعلی و مجموعه شورای شهر نسبت به حوزه نوآوری بسیار بالاست، افزود: از این رو اعتبار امسال در این حوزه به رقم قابل توجه 80 میلیارد ریالی رسیده که امیدواریم با مساعدت شهردار مشهد مقدس اعتبار سال آینده افزایش یابد تا به خوبی در عرصه دانش بنیان گام‌های موثری برداریم.

سقاب اصفهانی به رسیدن هشت طرح از حوزه نوآوری به مرحله صنعتی و اجرا شدن در شهرداری اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر نیز شش طرح با بیش از 80 درصد پیشرفت در حال اتمام است که مجموعا قریب به 7 میلیارد ریال برای این 14 طرح هزینه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار