با حضور اعضای تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان؛
طی مراسمی باحضورمهندس مصطفی صفایی رئیس هیأت جانبازان معلولین خراسان رضوی وکلیه اعضای تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان جشن میلادحضرت فاطمه(س) در مشهدبرگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵ 28 January 2022

به گزارش تابناک رضوی، مهندس صفایی ابتدا پیرامون فضائل و مقام ام ابیها سخن گفت و در ادامه به بیان نقش بانوان کشور در مبارزه باطاغوت، دوران دفاع مقدس و ۴٣ سال عمر پربرکت پیروزی انقلاب پرداخت.
وی همچنین به توانمندی ها و افتخارآفرینی های بانوان در عرصه های مختلف ورزشی (ملی، بین المللی، پاراٱلمپیک و پارا آسیایی اشاره کرد و افزود: میادین ورزشی تنها محل نمایش قدرت و توانمندی جسمی برای کسب مدال و قرارگرفتن بر سکوی قهرمانی نیست بلکه به فرموده رهبر معظم انقلاب ورزش دروازه صدور معنویتها و معرفی شایستگیهای آینده سازان با فرهنگ غنی اسلامی کشورمان مانند حجاب فاطمی نیز میباشد باید رخ نمایی کند.
در پایان این مراسم رئیس هیئت جانبازان معلولان خراسان رضوی باتبریک انتخاب تعداد کثیری از بانوان رشته بسکتبال با ویلچر استان، در اردوها و ترکیب تیم ملی به ٨ ورزرشکار استانهای مختلف در این اردو که نام مقدس حضرت فاطمة (س) در شناسنامه آنهاثبت شده است، هدایایی اهداء کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار