کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی درحال حاضر در غالب نقاط استان خراسان رضوی آسمان صاف تا قسمتی نیمه ابری است و جو آرام و پایدار، پدیده غالب در این استان است که این پایداری تا روز سه شنبه در استان ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۱۰۲۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲ 29 January 2022

به گزارش تابناک رضوی، آذر رضایی‌پور با بیان این مطلب افزود: با توجه به پایداری جو و بالا بودن رطوبت نسبی امشب هم به طور گسترده شاهد تشکیل مه در محورهای سردسیر و مناطق کوهستانی استان با افزایش کاهش دید خواهیم بود.

وی ادامه داد: از نظر دمایی امروز تا حدودی دما در استان خراسان رضوی کاهش و از فردا نیز دما افزایش می یابد که این افزایش تا روز دوشنبه ادامه می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان این که طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر تا ۱۰ درجه سلسیوس در نوسان بود گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۹ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای آن به حدود سه درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

رضایی پور افزود: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۲ درجه زیر صفر و تایباد با بیشینه دمای هوای ۱۸ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته بیشترین بارش باران در شهرستان درگز با یک و هفت دهم میلیمتر گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار