استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه نباید هیچ مانعی بر سر راه فعالیت بخش خصوصی در استان ایجاد شود از فعالان این بخش برای سرمایه‌گذاری در استان دعوت کرد و گفت: هرگونه مانعی بر سر راه فعالیت بخش خصوصی در استان را بر می‌داریم.
کد خبر: ۱۰۲۶۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶ 05 February 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا؛ «بهمن امیری‌مقدم» روز شنبه در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های بیمارستان بیستون کرمانشاه با تاکید بر اینکه بنابراین است که حرف و شعار ندهیم و عمل کنیم، افزود: مجموعه مدیریتی استان کرمانشاه در عمل حامی و پشتیبان بخش خصوصی است و از سرمایه‌گذاری این بخش در استان استقبال می‌کند.

وی گفت: برای عبور از بحران بیکاری در استان کرمانشاه نیاز جدی به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی داریم و از فعالان این بخش می‌خواهیم که وارد میدان شوند و در راستای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال در استان کرمانشاه به دولت و مردم استان کمک کنند.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه زمانی مرکزیت غرب کشور را داشت، گفت: به واسطه مشکلاتی از قبیل جنگ تحمیلی و حوادث غیرمترقبه استان کرمانشاه از روند توسعه کشور عقب افتاد که باید تلاش کنیم این عقب افتادگی‌ها جبران شود.

امیری‌مقدم از سرمایه‌گذاری مجموعه بیمارستان بیستون در استان قدردانی کرد و آن را نمونه عینیت بخشیدن به مرکزیت استان در غرب کشور دانست و از مسوولان این بیمارستان خواست در بخش‌های مرتبط با حوزه سلامت سرمایه گذاری بیشتری کنند.

وی به افتتاح ۲ پروژه بیمارستان بیستون با ۴۵ میلیارد تومان سرمایه‌‍‌گذاری و اشتغال پایدار ۴۵ نفر نیز اشاره کرد و افزود: انتظار داریم مسوولان بیمارستان بیستون سرمایه گذاری‌های بیشتری انجام دهند و در راستای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در استان تلاش بیشتری کنند.

رئیس بیمارستان بیستون نیز در این جلسه خواستار حمایت بیشتر دولت از بخش خصوصی شد و گفت: سرمایه گذاری‌های خوبی در این بیمارستان در سال‌های اخیر انجام شده و آمادگی سرمایه گذاری‌های بیشتری را نیز داریم.

«شهرام شجاعی» با بیان اینکه ۱۷ اتاق عمل در مجموع در بیمارستان بیستون اکنون فعال است، افزود: بخش‌های توسعه‌ای دیگری نیز در شرف افتتاح و بهره برداری است و برای گسترش سطح خدمات نیازمند حمایت بیشتر دولت هستیم.

او بیمارستان بیستون را یکی از مراکز درمانی پیشرفته در حوزه گردشگری سلامت دانست و توضیح داد که اکنون تمام تخصص‌ها و فوق تخصص‌ها در این بیمارستان فعال است و آمادگی داریم با تمام امکانات در خدمت توسعه استان باشیم.

بیمارستان تخصصی بیستون بزرگترین بیمارستان خصوصی کرمانشاه سال ۱۳۷۸ در زمینی به مساحت ۲ هکتار شروع به فعالیت کرده است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت دارد و اکنون بیش از چهار هزار تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار