سرپرست اداره کل هواشناسی استان فارس اعلام کرد: از عصر جمعه پانزدهم بهمن ماه تا ساعت ۶ و سی دقیقه شنبه شانزدهم بهمن ماه بررسی ۳۳ ایستگاه هواشناسی استان نشان می‌دهد که نورآباد ممسنی با ۳۶ میلی متر بیشترین میزان بارندگی اخیر در استان داشته است.
کد خبر: ۱۰۲۶۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ 05 February 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سعید رنجبر شنبه بیان داشت: پس از نورآباد، سپیدان با ۳۳ میلی متر، کازرون با ۲۶ میلی متر، درودزن و بوانات با ۱۶ میلی متر، اقلید با ۱۵ میلی متر و صفاشهر با ۱۳ میلی متر در رتبه های بعدی جای داشتند.

وی اضافه کرد: طی این مدت در شیراز و تخت جمشید مرودشت حدود پنج میلی متر باران باریده است.

رنجبر افزود: در بارندگی اخیر ۱۵ ایستگاه بارش داشته است و ۱۸ ایستگاه هم بارش گزارش نشده است.

سرپرست اداره کل هواشناسی فارس ادامه داد:‌هوای استان در ۱۶ بهمن، نیمه ابری تا تمام ابری همراه با بارندگی در نقاط شمالی و مرکز و به شکل پراکنده در برخی نقاط جنوبی استان پیش بینی شده است و در بعداز ظهر اتمام بارش ها و کاهش دما در شب، وزش باد در تمام استان که در نواحی شمال شرق و شرق وزش باد شدید گزارش شده است.

رنجبر گفت:‌همچنین آسمان یکشنبه هفدهم بهمن ماه صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد، کاهش شبانه دما و در برخی مناطق مه صبحگاهی به همراه دارد و بررسی آخرین نقشه ها نشان دهنده این است که از دوشنبه ۱۸ بهمن تا چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه بارش در سطح استان نخواهیم داشت.

سپیدان با ۳ درجه بالای صفر سردترین منطقه فارس طی ۲۴ ساعت گذشته به خود اختصاص داد، لامرد، مهُر و منطقه فورگ داراب هم با ۲۷ درجه بالای صفر گرمترین مناطق فارس بوده است.

همچنین دمای هوای شیراز طی بامداد امروز شنبه به هشت درجه بالای صفر رسید و حداکثر دما هم ۱۹ درجه بالای صفر بوده است.



برچسب ها: بارش ، ممسنی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار