با رویکرد مسائل تجاری صنعت سینما؛
کتاب فقه تجارت با رویکرد مسائل تجاری صنعت سینما منتشر شد.
کد خبر: ۱۰۲۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱ 07 February 2022

به گزارش تابناک رضوی، این اثر در ۵۰۴ صفحه و در دو بخش "مفاهیم و مبانی تجارت هنر هفتم" و نیز "مسائل و احکام تجارت در هنر هفتم" توسط حجه الاسلام و المسلمین دکتر علی نهاوندی و به همت گروه فقه ارتباطات، هنر و رسانه مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام در آستانه برگزاری جشنواره فجر انقلاب اسلامی به چاپ رسید و روانه بازار شد.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین علی نهاوندی مدیرکل پژوهش های اسلامی رسانه ملی و مدیر کل سابق صدا و سیمای خراسان رضوی است که صاحب تحقیقات و تالیفات در حوزه فقه رسانه و ارتباطات است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار