مدیرکل منابع طبیعی استان قزوین گفت: با توجه به ضرورت توسعه و ساماندهی دریاچه اوان و آماده‌سازی آن برای جذب بیشتر گردشگر، اراضی طرح ساماندهی این دریاچه آماده واگذاری است.
کد خبر: ۱۰۲۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸ 29 September 2015
به گزارش تابناک از قزوین، علی‌اکبر اسدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به ضرورت توسعه و ساماندهی مجموعه گردشگری دریاچه اوان قزوین اظهار داشت: با توجه به ضرورت توسعه و ساماندهی دریاچه اوان و آماده سازی آن برای جذب بیشتر گردشگر، اراضی طرح ساماندهی این دریاچه آماده واگذاری است.
وی افزود: مسئولان ارشد استان باید در این زمینه تصمیمات لازم را اتخاذ کرده و در مورد اراضی که باید به این طرح واگذار شود تعیین تکلیف کنند که این اراضی باید تحویل کدامیک از دستگاه‌های اجرایی و یا سرمایه‌گذار شود.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین همچنین با اشاره به ضرورت مبارزه با زمین‌خواری و جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیر مجاز در اطراف جاذبه‌های گردشگری عنوان کرد: با متخلفان در این حوزه به شدت برخورد می‌شود چراکه ساخت‌وسازهای غیر مجاز در این اماکن سبب تخریب منظره این جاذبه‌ها می‌شود.
اسدالهی همچنین از همکاری‌ دستگاه قضایی در زمینه مبارزه با زمین‌خواری و جلوگیری از تصرف اراضی ملی تقدیر و تشکر کرده و تصریح کرد: با متعرضان به منابع طبیعی در قزوین به شدت برخورد می‌شود و مردم در این زمینه باید همکاری لازم را داشته باشند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار