یک فعال سیاسی گفت: امروز تبیین و ذکر فضائل و خدمات شهید آیت‌الله رئیسی برای مردم، مسئولان و از همه مهمتر رسانه‌های متصل به جریان انقلاب اسلامی به یک وظیفه تبدیل‌شده است چراکه رسانه‌های معاند در کمین هستند تا با تخریب چهره شهید، از فضائل اخلاقی ایشان بکاهند.
کد خبر: ۱۱۶۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱ 21 May 2024

به گزارش تابناک قزوین، حامد کبودوند ضمن تبریک و تسلیت شهادت خادم امت و ملت شهید آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی تجسم عینی وقف بودن برای مردم بود و نشان داد که می‌شود بدون خستگی و چشم‌داشت و باوجود تمام چالش‌های کشور برای مردم کار کرد. آیت‌الله رئیسی در طول خدمت خود به هیچ‌یک از بحران‌ها و چالش‌های سد راه کشور، اهمیت نمی‌داد و تنها برای رسیدن به هدف خود که مجاهدت در راه خدمت به مردم بود مقاومت می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بارزترین مشخصه‌هایی که شهید آیت‌الله رئیسی داشتند، خستگی‌ناپذیری و شتاب در خدمت بود و این ویژگی به کابینه‌های دولت نیز منتقل شده بود. پروژه‌های نیمه‌تمام بسیاری در سراسر کشور و به تبع استان قزوین وجود داشت که از سالیان سال مسکوت مانده بود؛ اما با روی‌کار آمدن دولت سیزدهم این پروژه‌ها با پیگیری مستمر رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید و امروز شاهد برکات آن هستیم.

این فعال سیاسی افزود: اتفاقات قابل توجهی در حوزه‌های حمل‌ونقل جاده‌ها، آبرسانی به شهرستان آبیک، تخصیص اعتبارات ویژه به پروژه‌های عمرانی همچون بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین از خدمات شهید جمهور به استان قزوین بوده است.

وی با بیان اینکه ساده‌زیستی و اخلاص از بارزترین صفاتی بود که شهید آیت‌الله رئیسی داشتند، تصریح کرد: ایشان بدون درنظر گرفتن شأنیتی برای خودشان و بدون اینکه نگاه بالا به پایین داشته باشند، به مردم خدمت می‌کردند و همین خصلت باعث شده تا مردم از ایشان به‌عنوان سید محرومان یاد کنند.

کبودوند در ادامه بیان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی جزو معدود رئیس‌جمهور‌هایی بود که بدون واسطه به میان مردم می‌رفت و از نزدیک به درد دل آن‌ها و مشکلاتشان گوش می‌داد. مردم در بهبود اوضاع کشور به شهید جمهور امید داشتند و مهم‌ترین مسئولیتی که در شرایط کنونی تمامی مسئولان و وزرا بر عهده دارند، ایجاد امید در بین مردم است.

وی در پایان با اشاره به اینکه تمامی مسئولان کشوری و استانی منش شهید جمهور را الگویی در ادامه مسیر راه خدمت خود قرار دهند، گفت: امروز تبیین و ذکر فضائل و خدمات شهید آیت‌الله رئیسی برای مردم، مسئولان و از همه مهمتر رسانه‌های متصل به جریان انقلاب اسلامی به یک وظیفه تبدیل‌شده است چراکه رسانه‌های معاند در کمین هستند تا با تخریب چهره شهید، از فضائل اخلاقی ایشان بکاهند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار