رئیس دادگاه عمومی مارگون گفت: با همکاری فرمانداری و پایگاه مقاومت بسیج شهرستان مارگون و برای اصلاح این افراد، کارگاهی خصوصاً خانمها احداث گردید تا این افراد به جامعه برگردند
کد خبر: ۱۰۲۸۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴ 12 February 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا بهنام رئیس دادگاه عمومی مارگون با اعلام این خبر اظهار داشت: خیلی از این افراد که تعدادی از آنها خانم بودند، علت روی آوردن به فروش مواد مخدر را، ناشی  فشار مسائل اقتصادی عنوان کرده و بیان نمودند در صورتی که درآمدی هر چند ناچیز داشته باشند به هیچ عنوان سراغ خرید و فروش مواد مخدر نخواهند رفت.

 

رئیس دادگاه عمومی مارگون گفت: با همکاری فرمانداری و پایگاه مقاومت بسیج شهرستان مارگون و برای اصلاح این افراد، کارگاهی خصوصاً خانمها احداث گردید تا این افراد به جامعه برگردند.

 

وی افزود: یک ماهی است که با راه اندازی این کارگاه، خانمهای بد سرپرست و بی سرپرست در آن مشغول بکار و اقدام به پخت نان محلی و فروش آن می کنند.

 

بهنام با اظهار این که تعدادی از این افراد نیز اقدام به خیاطی می کنند، در ادامه بیان داشت: از طریق صندوق کارآفرینی امید به هر کدام از این افراد مبلغ 500 میلیون ریال وام پرداخت گردیده و امروز نیز با همکاری همه دستگاه های اجرائی و عنایت ویژه فرماندار شهرستان مارگون در این خصوص، ۱۰ نفر در این کارگاه مشغول بکارند.

 

رئیس دادگاه عمومی مارگون ضمن تشکر از همکاری پایگاه مقاومت در ساخت مسجد، گفت: در روستایی که بزهکارانی وجود داشت، با همکاری بسیج اقدام به ساخت مسجد شده و در آینده نزدیک نیز برای افراد آسیب پذیر، اقدام به ساخت کارگاههای کوچک خواهد شد تا در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، شاهد رونق تولید ملی باشیم و هم، برای خانوارهای کوچک منبع درآمد و هم نسبت به تقویت مسائل اعتقادی مردم اقدام خواهد شد، تا با اشتغال جوانان و همچنین تقویت بنیه اعتقادی و فرهنگی آنها، شاهد کم شدن بزهکاری باشیم.

 

علیرضا بهنام درپایان اظهار کرد: با حضور ریاست دادگاه مارگون، فرماندار شهرستان و مدیر صندوق کارآفرینی امید استان و مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری، از طرح پخت نان محلی و  یک طرح خیاطی در شهرستان مارگون که با حمایت تسهیلاتی صندوق کارآفرینی امید استان راه اندازی شده بود بازدید کردند.

 

لازم به ذکر است در 2 طرح مورد اشاره جمعاً 15 نفر مشغول بکارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار