در بازدید معاون وزیرتعاون ،کارورفاه اجتماعی از گلبهار مطرح شد:
معاون وزیر تعاون ،کار ورفاه اجتماعی گفت: درراستای تکمیل پروژه های نیمه تمام مسکن مهر شهرگلبهار وکمک به افرادی که آورده مالی کافی ندارند تلاش میکنیم تا از وزارت راه و شهرسازی و بانکهای عامل تسهیلات مناسب اخذ نماییم.
کد خبر: ۱۰۲۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶ 18 February 2022

در بازدید معاون وزیرتعاون ،کارورفاه اجتماعی از گلبهار مطرح شد:


تسهیلات بانکهای عامل کمک حال تکمیل پروژه های نیمه تمام مسکن مهر شهرگلبهار


به گزارش خبرنگارتابناک از گلبهار ، مهدی مسکنی با بیان این مطلب گفت: متاسفانه بسیاری از پروژه های تعاونی مسکن مهربه علت عدم آورده مالی مناسب اعضا ناقص وبصورت نیمه کاره رهاشده که درنظرداریم تسهیلات بانک های عامل ووزارت راه وشهرسازی را به کمک افراد کم بضاعت باآورده کم مالی بیاوریم .

وی گفت: باکمک مسئولان شهرستان گلبهار وپس از تأمین مکان مناسب ، رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان گلبهار به زودی معرفی و مستقرخواهدشد.

در این دیدار محمدرضاحاجی زاده فرماندارشهرستان گلبهار گفت:از مجموع ۴۰ هزار واحدمسکن مهر شهرستان حدود ۳۴ هزار واحد بهره برداری و تعیین تکلیف شده و هزار واحد دیگر با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

فرماندار گلبهار گفت: بخشی از مساکن مهر شهرستان به دلیل تغییر مداوم پیمانکاران و عدم انجام تعهدات شان تعیین تکلیف نشده است

وی ادامه داد:با توجه به تغییر در سازوکار و قوانین خدمات آب و گاز،بسیاری از متقاضیان توانایی پرداخت مابه التفاوت تعرفه خدمات فوق را ندارند و در تلاش هستیم تا با استفاده از قوانین، مشکلات مردم را حل نماییم.

حاجی زاده گفت: با توجه به اعلام آمادگی شرکت عمران جهت تامین مکان موقت،عدم استقرار اداره تعاون برای ما قابل قبول نیست.

اوگفت: عدم تعیین قیمت تمام شده ،عدم تمکین بسیاری از شرکت‌های تعاونی از مصوبات شورای مسکن،عدم صدور پایان کار ،فروش واحد توسط عضو به غیر عضو و بازرسی دقیق از هیئت‌های تسویه از دیگر مشکلات مطروحه توسط فرماندار گلبهار بود.

حاجی زاده گفت:پیشنهادمی شود با همراهی و تعامل همه بخش های درگیر در مقوله مسکن مهر، ۵۹۷ واحد بلاتکلیف و همچنین ۱۵۱۹ واحد اقاله شده و بیش از ۴۲۱۳واحد با پیشرفت فیزیکی بین ۳۰ تا ۸۰ درصد به زودی تعیین تکلیف گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار