ششمین نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مقابله با کرونا در استان یزد تشکیل و در آن از رسانه‌های این استان دعوت شد به کمپین مقابله با کرونا بپیوندند.
کد خبر: ۱۰۲۹۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸ 20 February 2022

به گزارش ایرنا رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مقابله با کرونای استان یزد روز یکشنبه در این نشست گفت: مصمم هستیم با تشکیل پویش رسانه ای ، مردم را به زدن دز سوم واکسن، زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی تشویق کنیم.

مجید جوادیان زاده اظهار داشت: لازم است آرایش جدید رسانه ای برای مقابله با این بیماری قرن ایجاد شود.

وی نخستین محور این کمپین را تشویق مردم به زدن واکسن و بخصوص دز سوم اعلام کرد و اظهار داشت: باید تاکید فضای فرهنگی و رسانه ای بر "تبدیل زدن واکسن به یک رفتار اجتماعی" استوار باشد.

مدیر کل ارشاد استان یزد با ابراز تاسف از سیر نزولی استفاده از ماسک در جامعه یادآور شد: باید عادی انگاری بوجود آمده در جامعه متوقف شود.

وی تشکیل کمپین مقابله با کرونا را برای ایجاد یک شوک جدید به جامعه برای مقابله با کرونا اعلام کرد و گفت: باید تشویق مردم به زدن دز سوم واکسن، زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در دستور کار این کمپین باشد.

در این نشست که بعلت حاضر نشدن به موقع برخی از اعضا با تاخیر نیم ساعته تشکیل شد فقط نیمی از دعوت شدگان حاضر شده بودند و بقیه به این نشست نیامدند!

منبع: ايرنا
برچسب ها: پویش ، رسانه ، دعوت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار