تیم ملی بسکتبال کشورمان با حضور دو ستاره باشگاه شیمیدر قم در دیداری حساس از مسابقات انتخابی جام جهانی 2023 به مصاف تیم ملی قزاقستان می‌رود.
کد خبر: ۱۰۳۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹ 24 February 2022

به گزارش تابناک قم، تیم ملی بسکتبال کشورمان در بازی نخست از دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ عصر امروز پنج‌شنبه پنجم اسفند ماه به مصاف تیم قزاقستان می‌رود، دیداری که به میزبانی ایران در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

اهمیت این بازی برای هواداران و طرفداران تیم بسکتبال شیمیدر قم به دلیل حضور دو ستاره شیمیدر سالار منجی و نوید رضایی‌فر در ترکیب تیم ملی کشورمان است، بازیکنانی که در فصل 1401 – 1400 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران در کنار سایر بازیکنان شیمیدر نقش مهمی در نتایج موفق تیم تحت هدایت مهران شاهین‌طبع ایفا کرده‌اند.

گفتنی است: دومین بازی تیم ملی کشورمان در این مرحله از پیکارهای انتخابی جام جهانی 2023 بسکتبال روز یکشنبه ۸ اسفند ماه برابر تیم سوریه انجام می‌شود و محمد یوسف‌وند و سینا واحدی دیگر بازیکنان شیمیدر نیز در اردوی اخیر تیم ملی برای این بازی‌ها حضور داشتند که واحدی مصدوم شده است.

این در حالی است که کادر فنی تیم ملی به رهبری مصطفی هاشمی سرمربی فصل گذشته شیمیدر، ۱۲ بازیکن را برای دیدار با قزاقستان در در پنجره دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ انتخاب کرده و این نفرات از تیم‌های باشگاهی شیمیدر قم، شهرداری گرگان، مهرام تهران، آویژه صنعت پارسا مشهد، ذوب‌آهن اصفهان و مس کرمان هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار