تهیه کننده مستند مهاجر گفت: در این مستند ناگفته‌های متعددی درباره زندگی شهید رجب غلامی بیان شده و ودوستان و همرزمان رجب روایت‌هایی جذاب از ویژگی‌های شخصیتی این شهید در داخل و خارج از شهرستان که تاکنون بیان نشده‌ را نمایش خواهند داد.
کد خبر: ۱۰۳۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳ 27 February 2022

 

به گزارش تابناک رضوی، غریبی تهیه کننده این مستند در نشست خبری این فیلم با  اصحاب رسانه اظهار کرد: آغاز تولید این مستند از اواسط آبان ماه سال جاری در بجستان توسط گروه آیینه تهران آغاز شده که کارهای آن در حال انجام است.

این تهیه کننده ادامه داد: در این مستند ناگفته‌های متعددی درباره زندگی شهید رجب غلامی بیان می‌شود.دوستان و همرزمان رجب روایت‌هایی جذاب از ویژگی‌های شخصیتی این شهید در داخل و خارج از شهرستان که تاکنون بیان نشده‌ را نمایش خواهند داد.

وی یادآور شد: «مهاجر» یک مستند تک قسمتی حدود ۶٠ دقیقه‌ای خواهد بود که در ۵ شب نمایش داده خواهد شد که این مستند می‌تواند برای کل استان و حتی کشور یک الگو باشد.

وی ادامه داد: این مستند نیمه اول خرداد در بجستان و در قالب نمایش اکران خواهد شد که هزینه این مستند کاملا مردمی بوده است.

غریبی خاطرنشان کرد: ما تمام مصاحبه‌ها رابا بالاترین کیفیت ثبت و ضبط و از عوامل هنری داخل شهرستان نیز بهره خواهیم برد، چنانچه هنرمندی بخواهد در این مستند و نمایش همکاری نماید مُصِرانه آماده همکاری خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار