مدیر کل شهر سازی مازندران مبلغ هزینه شده برای اجرای طرح‌های بازآفرینی استان مازندران در سال جاری را بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۳۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴ 02 March 2022

به گزارش تابناک مازندران ، سید محمد نظری کل مبلغ هزینه شده برای اجرای طرح‌های بازآفرینی استان مازندران در سال جاری را بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

او به طرح‌های بازآفرینی که در حال حاضر در استان مازندران اجرا می‌شود اشاره کرد و گفت: فرهنگسرا و خانه محله قائمشهر با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال اجرا است که در صورت تحقق اعتبارات تا شهریور ۱۴۰۱ تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه پروژه تکمیل مسجد صاحب الزمان (ع) واقع در امامزاده عباس ساری از محل اعتبارات باز آفرینی می‌باشد، تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

نظری به طرح‌های بازآفرینی اجرا شده در سطح استان مازندران اشاره کرد و گفت: در بسیاری از شهر‌های استان در راستای سیاست‌های بازآفرینی و رونق محلات کمتر توسعه یافته، بحث احداث خانه‌های محله و گفتمان بصورت جدی درحال پیگیری و انجام است.

وی بیان داشت: در غرب استان هم پروژه‌های رودکناری و احداث فضای سبز و دیوار‌های حفاظتی در حاشیه رودخانه‌ها در شهر‌های نوشهر، چالوس، هچیرود، عباس آباد، رامسر انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران کل مبلغ هزینه شده برای اجرای این تعداد طرح بازآفرینی در استان مازندران را بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تامین قیر برای معابر بافت‌های فرسوده و سکونت گاه‌های غیر رسمی برخی شهر‌های استان نیز انجام شده است.

نظری به توزیع رایگان قیر برای شهردار‌های استان مازندران اشاره کرد و متذکر شد: از سال ۹۶ تاکنون هم بیش از ۲۷۷ میلیارد ریال قیر رایگان در شهرداری‌های استان توزیع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار