فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور گفت: آنچه که بعد از ۴۳ حیات انقلاب اسلامی به آن دست پیدا کردیم این است که وحدت ارتش و سپاه مانع نفوذ دشمن و معاندین شد و این حقیقت در دفاع مقدس عینیت یافت.
کد خبر: ۱۰۳۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶ 07 March 2022

به گزارش تابناک رضوی، همزمان با سالروز ولادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و روز پاسدار امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در شمال شرق کشور و فمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا با حضور در ستاد فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران با سردار سرتیپ پاسدار «سید حسن مرتضوی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر آذریان در این دیدار گفت: آنچه که بعد از ۴۳ حیات انقلاب اسلامی به آن دست پیدا کردیم این است که وحدت ارتش و سپاه مانع نفوذ دشمن و معاندین شد و این حقیقت در دفاع مقدس عینیت یافت.

وی افزود: هر روز در نیروهای مسلح شاهد نوآوری و تولید تجهیزاتی هستیم که نشان‌دهنده اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران است. با تحقق شعار ما می‌توانیم، وابستگی‌های نظامی و تسلیحاتی از کشورهای بیگانه قطع شد و به حول و قوه الهی امروز در بسیاری از عرصه‌های دفاعی به خودکفایی رسیده‌ایم.

امیر آذریان تاکید کرد: ارتقای توان رزمی نیروهای مسلح از برکات رزمایش‌های مشترک ارتش و سپاه است. ما هیچ فاصله‌ای را بین خود و سپاه پاسداران نمی‌بینیم چراکه اگر فاصله‌ای ایجاد شود دشمن نفوذ می‌کند.

وی افزود: افتخار می‌کنیم که سرباز ولایت هستیم و در سرزمین حضرت رضا (ع) خدمت می‌کنیم.

سردار مرتضوی فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه پاسداران نیز در این دیدار گفت: فضای همدلی، هم‌افزایی و هم‌پوشانی در بخشی از مأموریت‌ها در نیروهای مسلح به اوج خود رسیده است.

وی افزود: همدل شدن ارتش و سپاه، آنها را به یکی از مولفه‌های قدرت در جمهوری اسلامی ایران تبدیل کرده است که رعب و وحشت دشمنان نظام اسلامی را به‌همراه داشته و اقتدار بیش ‌از پیش جمهوری اسلامی را رقم زده است.

سردار مرتضوی خاطرنشان کرد: به رخ کشیدن توانمندی‌های ارتش و سپاه، اثر بازدارندگی بسیار زیادی دارد و در راستای تداوم این بازدارندگی، اجرای مأموریت‌های مشترکی در دستور کار قرار دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار