از عصر امروز آغاز می شود؛
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران از عصر امروز در برخی از مناطق خراسان رضوی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱ 07 March 2022

به گزارش تابناک رضوی، آیدا فاروقی با اعلام این مطلب اظهار کرد: با این وجود دمای هوا در خراسان رضوی از فردا سه‌شنبه تا پایان هفته جاری روند افزایشی خواهد داشت.

وی بارشهای امروز را در مناطق گرمسیری خراسان رضوی به شکل رگبار همراه با رعد و برق اعلام و بیان کرد: ارتفاعات هزارمسجد در شرق و بینالود در غرب و شمال غربی این استان از اواخر وقت امروز ۱۶ اسفند شاهد بارش باران و برف خواهند بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بر این اساس احتمال جاری شدن روان‌آب برای عصر امروز و امشب در معابر شهری پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: بارشها در خراسان رضوی همراه با وزش باد است که به تدریج از غلظت آلاینده‌های هوا در سطح شهرها به ویژه مشهد خواهد کاست.

فاروقی افزود: همچنین شدت وزش باد که امروز در برخی مناطق خراسان رضوی شدید همراه با گرد و خاک پیش‌بینی شده، از فردا ۱۷ اسفند کاهش خواهد یافت.

وی همچنین دمای هوای مشهد را ظرف ۲۴ ساعت اخیر بین شش و ۱۶ درجه سلسیوس اعلام کرد.

قوچان واقع در شمال خراسان رضوی با دمای هوای یک درجه زیر صفر و تایباد در شرق استان با دمای ۲۱ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی ظرف ۲۴ ساعت اخیر بودند.

بیشترین شدت وزش باد نیز ظرف همین مدت در خراسان رضوی از بردسکن در جنوب غربی استان با سرعت ۵۸ کیلومتر در ساعت گزارش شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار