سرهنگ "سیدجلال‌الدین جوانمردی" فرمانده انتظامي رودسر
کد خبر: ۱۰۳۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶ 25 March 2022

 

 - فرمانده انتظامي رودسربه تابناک گیلان گفت: در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان 7 معتاد متجاهر و 17 قاچاقچی و خرده‌فروش موادمخدر، جمع‌آوري و دستگير و یک کیلو و 400 گرم انواع موادمخدر کشف شد.

سرهنگ "سیدجلال‌الدین جوانمردی" در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک گیلان ، با بیان اینکه بلای خانمانسوز اعتیاد یك معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد آن مورد توجه قرار گیرد اظهارداشت: مجموعه انتظامی در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی افزود: به منظور مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولويت برخورد با فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر به مدت 3 روز در سطح شهرستان رودسر اجرا شد.

فرمانده انتظامي شهرستان رودسر با اشاره به دستگیری 7 معتاد متجاهر و 17 قاچاقچی و خرده‌فروش موادمخدر در این مدت و تحويل آنها به مرجع قضائي افزود: از این افراد یک کیلو و 400 گرم موادمخدر شامل 800 گرم تریاک، 227 گرم شیشه، 54 گرم سوخته تریاک، 44 گرم هروئین 275 گرم سایر موادمخدر و تعدادی از ادوات مصرف و توزین موادمخدر کشف شد.

سرهنگ جوانمردی در پایان ضمن تاكيد بر لزوم فرهنگ سازی در مقابله با معضل اعتیاد در سطح جامعه از شهروندان خواست، برای ریشه‌کن كردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود ضمن همکاری با پلیس هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیس 110  اطلاع دهند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار