کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی گفت: براساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره‌ای پیش بینی می شود تا فردا هوای سردی را در خراسان رضوی شاهد باشیم.
کد خبر: ۱۰۳۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲ 26 March 2022

به گزارش تابناک رضوی، آذر رضایی پورافزود: به طوریکه دمای هوای عصر امروز مشهد مقدس نسبت به روز گذشته با ۱۲ درجه کاهش به ۱۷ درجه بالای صفر می رسد.دمای هوای مشهد ۱۲ درجه سردتر می‌شود

وی ادامه داد: این رویداد به واسطه ورود جریان سرد شمالی است که دمای هوای استان را کاهش می دهد و بر همین اساس امروز انتظار وزش باد در ساعات عصرگاهی دور از انتظار نیست ولی از سرعت و شدت وزش باد نسبت به روز گذشته کاسته می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با عبور امواج کم ارتفاع در قسمت‌های شمالی خراسان رضوی شاهد وقوع بارش‌های پراکنده به صورت برف و باران هستیم.

رضائی پور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نیز با توجه به تغییرات فشار هوا، وزش باد در سطح استان شدید بود به طوریکه سرعت وزش باد در سرخس به ۸۳ کیلومتر در ساعت و در شهرستان مشهد به ۶۵ کیلومتر در ساعت رسید.

او با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۶ تا ۲۹ درجه در نوسان بودافزود: در این بازه زمانی قوچان با کمینه دمای هوای بیش از یک درجه زیر صفر سردترین نقطه خراسان رضوی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار