سرپرست فرمانداری قم با اشاره به برنامه ریزی انجام شده جهت توسعه کشتارگاه صنعتی قم، گفت: ارتقا و افزایش توان بسته بندی یکی از الزامات مهم کشتارگاه صنعتی قم است؛ در صورتی که بخش بسته بندی در این واحد توانمندتر شود، محصول نهایی با کیفیت پایین تری بدست مردم می رسد.
کد خبر: ۱۰۳۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰ 28 March 2022

به گزارش تابناک قم، عباس ذاکریان روز یکشنبه در حاشیه بازدید از کشتارگاه صنعتی قم در جمع خبرنگاران، بیان کرد: با اصلاحات و اقداماتی که در کشتارگاه صنعتی قم انجام گرفته، ظرفیت بسیار مطلوبی در سطح استان بوجود آمده است.

سرپرست فرماندار ی قم بسته بندی و مدیریت پساب به همراه سایر الزامات بهداشتی را از ظرفیت های جدید کشتارگاه صنعتی قم دانست و ادامه داد: نظارت های بهداشتی بصورت مستمر توسط ناظران دامپزشکی و ناظران شرعی در حال انجام است.

ذاکریان با تاکید بر کیفیت تولید و عرضه گوشت در کشتارگاه صنعتی قم، تصریح کرد: با تمیهدات و زیرساخت های ایجاد شده در کشتارگاه صنعتی قم، گوشت قرمز و محصولی که بدست مصرف کننده می رسد وضعیت مطلوب و کاملا استانداردی دارد.

وی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده جهت توسعه کشتارگاه صنعتی قم، اظهار داشت: ارتقا و افزایش توان بسته بندی یکی از الزامات مهم کشتارگاه صنعتی قم است؛ در صورتی که بخش بسته بندی در این واحد توانمندتر شود، محصول نهایی با کیفیت پایین تری بدست مردم می رسد.
ذاکریان همچنین ایجاد زیرساخت های لازم جهت کشتار پرندگان، مرغ و طیور و پرورش ماهی را دیگر برنامه ریزی های انجام شده در سطح استان برای توسعه کشتارگاه صنعتی قم نام برد.

لازم به ذکر است؛ مجتمع کشتارگاهی طیب گوشت«جاهد» در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار و زیر بنای 11 هزار و 500 متر در نزدیکی بزرگترین شهرک دام استان قم واقع و اشتغالزایی ۲۰۰ نفر را به طور مستقیم فراهم کرده است.

نوروز۱۴۰۱

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار