جلسه روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق با مدیر کل
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد : امروز به مدیرانی توانمند ، عملیاتی وبا برنامه در آموزش وپرورش نیاز داریم تا بتوانند با روحیه جهادی و انقلابی در راه تحقق سند بنیادین آموزش وپرورش بکوشند.
کد خبر: ۱۰۳۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ 30 March 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسنعلی عزت‌خواه در جلسه رؤسای آموزش و پرورش شهرستانها ومناطق در یاسوج با تبریک سال نو به همه فرهنگیان و دانش آموزان گفت: مدیر اگر خوب و توانمند باشد آموزش وپرورش خوبی خواهیم داشت و امروز فرمانده سرباز نیاز آموزش وپرورش است.

وی به روسا توصیه کرد: پشت میز نشینی را رها کنید و به شکل عملیاتی مسائل آموزش وپرورش را رصد و برای رفع مشکلات آن از همه ظرفیتها و پتانسیلها بهره گیرید.
عزت خواه افزود: در تحکیم روابط انسانی بکوشید ،اهل مطالعه باشید و با رهبری مجموعه ، تولید علم وسخنرانی های متفاوت برای جامعه هدف نگاهی نو به آموزش وپرورش داشته باشد.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه سخنانش گفت: برای حضوری شدن مدارس در ۱۴ فروردین تمهیدات لازم انديشيده شود تا دانش اموزان با شور ونشاط در مدرسه حضور پیدا کنند.
عزت خواه، بر نظم و انضباط اداری ، توجه ویژه به ساماندهی نیروی انساني و نقل و انتقالات و پاسخگویی منظم به مکاتبات اداری تاکید کرد و گفت: در بحث نقل انتقالات هیچ نیروی تخصصی که مورد نیاز شهرستان ومنطقه است انتقال پیدا نکند.
وی مسؤلیت ها را در نظام جمهوری اسلامی بر اساس آموزها دینی امانت دانست و گفت: تغییر و تحول زمینه پویایی و نشاط جامعه است که در آموزش وپرزورش با دقت و ظرافت خاصی دنبال می شود.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بر توجه به کیفیت آموزشی در مدارس تاکید کرد وگفت: در بسیاری از شاخص‌ها در حوزه آموزش از میانگین کشوری عقب هستیم که نیازمند آسیب شناسی و برنامه‌ریزی در این زمینه هستیم.
محمد جمالی آرند، توجه به خروجی ها در آموزش و پرورش را مهم دانست و گفت: همه تلاشهای دولت ، آموزش وپرورش و ادارات کل و شهرستانها برای تعلیم و تربیت دانش آموزان برای آینده کشور است که باید خروجی آن انسانهای عالم ، متعهد و متخصص و با دانش باشند.
معاون ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت؛هدف اصلی آموزش وپرورش تربیت انسانهای خدوم وارزشمند برای کمک به تعالی وپیشرفت کشور است.
سید جلال رحیمی بیدک براستفاده بهینه ازوسایل کمک آموزشی برای یادگیری دانش آموزان تاکید کرد وگفت: روسای شهرستانها ومناطق به شکل عملیاتی بر مسائل آموزشی مدارس و تجهیزات موجود در مدارس نظارت دقیق داشته باشند.
در ادامه این جلسه مدیرکل توسعه تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد از برنامه ریزی و اولویت بندی جهت تکمیل پروژه های نمیه تمام در شهرستانها و مناطق خبر داد.
سید رضا حسینی نیک گفت: اعتبارات خوبی برای خرید تجهیزات آموزشی مدارس وهنرستانها اختصاص یافته که در حال انجام فرآیند قانونی جهت خرید است که بزودی در اختیار مدارس قرار خواهند گرفت.
وی از خرید نمایشگر تعاملی برای مدارس سمپاد در استان خبر داد وگفت: برای هر مدرسه سمپاد یک نمایشگر تعاملی خریداری و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.
مدیرکل توسعه تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد از اولویت بندی پروژه ها خبر داد وگفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته بخشی از پروژها دراردیبهشت وبخشی تا قبل از مهرماه به بهره برداری خواهد رسید.
در پایان این جلسه مدیرکل آموزش وپرورش بر اطلاع رسانی و برنامه ریزی روسای شهرستانها ومناطق برای حضور بانشاط دانش آموزان در 14 فروردین تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار